اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«آمیتاب باچان» تک ستاره سینمای بالیوود به کرونا مبتلا شد

آمیتاب باچان اَبَرستاره سینمای بالیوود به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستانی در شهر بمبئی هند بستری است.

«آمیتاب باچان» تک ستاره سینمای بالیوود به کرونا مبتلا شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «آمیتاب باچان» ستاره ۷۷ ساله بالیوود امروز شنبه اعلام کرد که به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و خانواده و کارکنان نزدیک به وی نیز همه برای تست ویروس کرونا اقدام کرده اند.

 

آمیتاب باچان  اَبَرستاره سینمای بالیوود به ویروس کرونا مبتلا شد و در بیمارستانی در شهر بمبئی هند بستری شد.

 

وی از کسانی که در ۱۰ روز گذشته در نزدیکی او بوده اند درخواست کرد که خود را تحت آزمایش ویروس کرونا قرار دهند.

 

«آبیشک باچان» پسر ۴۴ ساله آمیتاب باجان که او نیز از هنرپیشه های محبوب و سرشناس روز بالیوود است، شنبه شب در توئیتی اعلام کرد که وی نیز به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری شده است.

 

او در توئیتی نوشت: هر دوی ما به بیماری «کووید ۱۹» مبتلا شده ایم و دارای علائم خفیف این بیماری هستیم. از همه تقاضامندیم که آرامش خود را حفظ کنند و نگران نباشند.

 

آمیتاب باچان در طول پنج دهه در بیش از ۲۰۰ فیلم هندی بازی کرده است. او  همچنین قبلا سیاستمدار بوده و در حال حاضر مجری تلویزیون است.

 

«بمبئی» «دهلی نو» «پونا» «چنایی» و «بنگلور» بالاترین آمار ابتلا به ویروس کرونا را در بین شهرهای هندوستان دارا هستند.

 

امروز شنبه آمار مبتلایان به ویروس کرونا از مرز ۸۰۰ هزار نفر گذشت و تنها طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ هزار و ۱۱۴ نفر به کرونا مبتلا شده اند. تا این لحظه آمار دقیق میزان مبتلایان به رقم ۸۲۰ هزار و ۹۱۶ نفر رسیده است. وزیر بهداشت این کشور میزان مرگ ۵۱۹ نفر را طی ۲۴ ساعت گذشته تایید کرد و تا این روز میزان فوت شدگان کرونا در هند به ۲۲ هزار و ۱۲۳ نفر رسیده است.

 

آمیتاب باچان زادهٔ ۱۱ اکتبر ۱۹۴۲ در الله‌آباد هند بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری تلویزیونی فیلم‌های بالیوود در کشور هند است. این ستاره بالیوودی که در تحت عنوان «Big B» نیز مشهور است بیش از بیست میلیون هوادار در توییتر دارد و در دنیای هنری این کشور مانند پادشاه با او برخورد می‌شود. باچان نخستین بازیگر هندی است که در موزه لندن جایی برای خود دارد و همچنین در نظرسنجی سال ۱۹۹۹ ملقب به «بازیگر هزاره» شد. او به «پدر سینمای هند» نیز مشهور است. او تا بحال دوازده بار جایزه فیلم فیر، جایزه اصلی فیلم‌های هندی، را از آن خود کرده ‌است. باچان در طول پنج دهه، بالغ بر ۱۹۰ فیلم هندی بازی کرده ‌است.

پدرش یک شاعر معروف هندی بود. همسر او جایابهادری و پسر او آبیشک نیز از هنرپیشگان سرشناس سینمای هند به‌شمار می‌روند.

 

آمیتاب باچان در کنار بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت می‌کند. او هنرپیشگی را در سال ۱۹۶۹ با فیلم «سات هندوستانی» آغاز کرد و این حرفه را تا به امروز ادامه داده‌ است. او یکی از بهترین بازیگران سینمای هند و یکی از گران‌قیمت‌ترین ستارگان در این زمینه محسوب می شود. باچان در سال ۱۹۸۴ دستی نیز در سیاست داشت و به عنوان نماینده پارلمان هند انتخاب شد ولی در سال ۱۹۸۷ این سمت را کنار گذاشت.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول