اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای نیت 2 میلیارد و 705 میلیون ریالی توسط اوقاف زنجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: امسال ۲ میلیارد و ۷۰۵ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۵۳۲ ریال در شهرستان زنجان وقف صورت گرفته است.

اجرای نیت 2 میلیارد و 705 میلیون ریالی توسط اوقاف زنجان

محمدتقی فاتحی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در شهرستان زنجان ۴۷۷ موقوفه وجود دارد که شامل 6 هزار و 272 رقبه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: از کل رقباتی که در شهرستان زنجان وجود دارد 4 هزار و 203 رقبه متصرفی و یک هزار و 961 رقبه هم غیرمتصرفی است.
وی با اشاره به اینکه تعداد امامزادگان شهرستان 11 باب، تعداد مساجد 478 باب و تعداد حسینیه‌ها 17 باب است، اضافه کرد: همچنین 24 تکیه، سه زینبیه، چهار مهدیه، یک دار القرآن و سه آرامستان در شهرستان زنجان وجود دارد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته به میزان ۱۷ میلیارد و ۳۶۶میلیون ریال اجرای نیت در شهرستان زنجان رخ داده است، گفت: البته تنوع اجرای نیت در شهرستان زیاد بوده است.
وی ادامه داد: اجرای نیات در سه ماهه نخست سال جاری به ۲ میلیارد و ۷۰۵ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۵۳۲ ریال رسیده است.

فاتحی‌نژاد اولویت اوقاف شهرستان زنجان را عمل به نیات واقفین عنوان کرد و گفت: اوقاف دقیقا طبق نیات واقفین نسبت به هزینه‌کرد موقوفات اقدام می‌کند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول