اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مسئله حجاب در ادارات رعایت نمی‌شود

مسؤول سازمان کارمندان سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: متأسفانه امروز شاهد هستیم که نه‌تنها در سطح جامعه بلکه در برخی ادارات استان گیلان نیز به مسئله حجاب و عفاف توجه جدی نمی‌شود.

مسئله حجاب در ادارات رعایت نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ پاسدار عباس حسینی صبح امروز در دوره آموزشی توانمندسازی فرماندهان و مسؤولین حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج کارمندان در رشت اظهار کرد: این دوره باهدف ارتقاء علمی فرماندهان پایگاه‌های بسیج کارمندان برگزارشده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه ویژه به سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص عملکرد دستگاه‌های اجرایی گفت: افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد مسؤولین یکی از دستاوردهای رعایت این سیاست‌های ابلاغی است.

مسؤول سازمان کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به تعیین شعار سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان "جهش تولید" بیان کرد: تبیین شعار سال تعیین‌شده توسط مقام معظم رهبری امری بسیار مهم است زیرا سال‌ها است که ایشان شعار سال را با محوریت اقتصاد تعیین می‌کنند اما در مجموعه دولت نسبت آن کم‌توجهی می‌شود.

حسینی با تأکید بر لزوم مبارزه با فساد اقتصادی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی افزود: طبق گزارش منتشرشده توسط مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، استان گیلان رتبه نخست فساد در کشور را دارد.

وی با اعلام اینکه مدیران کل بایستی پیگیر مقابله با فساد در ادارات باشند، گفت: چنین وضعیتی برای استان گیلان قابل‌قبول نیست.

مسؤول سازمان کارمندان سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بیان کرد: متأسفانه امروز شاهد هستیم که نه‌تنها در سطح جامعه بلکه در برخی ادارات استان گیلان نیز به مسئله حجاب و عفاف توجه جدی نمی‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول