اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح توسعه و بهسازی ۱۱۲ هزار متر شبکه توزیع برق سمنان

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان گفت: طرح توسعه و بهسازی ۱۱۲ هزار متر شبکه توزیع برق در این شهرستان اجرا شده است.

اجرای طرح توسعه و بهسازی ۱۱۲ هزار متر شبکه توزیع برق سمنان

مهدی پاک‌طینت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از اجرای طرح‌هایی برای اصلاح و توسعه شبکه‌ها و پست‌های توزیع برق و همچنین اقداماتی برای هوشمندسازی شبکه در شهرستان سمنان خبر داد و اظهار کرد: طرح توسعه و بهسازی ۱۱۲ هزار متر شبکه توزیع برق در این شهرستان اجرا شد. 

وی افزود: به‌منظور تأمین برق متقاضیان و مشترکان جدید و همچنین پایداری خطوط برق‌رسانی، ۱۱ هزار و ۳۲۷ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و یک‌هزار و ۲۲۳ متر شبکه روشنایی معابر در شهرستان سمنان توسعه یافته و بهینه‌سازی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با اشاره به این‌که برای تغذیه برق مشترکان، ۹ ایستگاه هوایی توزیع برق جدید در نقاط مختلف نصب و بهره‌برداری شده است، ادامه داد: با نصب این تعداد ترانس هوایی، یک‌هزار و ۵۱۵ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست‌های توزیع برق شهرستان اضافه شده است.

پاک‌طینت با عنوان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون، ۷۲ دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فهام نصب شد، یادآور شد: هم‌اینک تعداد یک‌هزار و ۴۸۵ دستگاه از این کنتورها در شهرستان سمنان نصب است.

وی اضافه کرد: ۳۱۷ پروژه عمرانی برق‌رسانی از آغاز سال ۹۹ تا زمان حاضر در شهرستان سمنان به بهره‌برداری رسیده و مبلغ ۱۹ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال نیز سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان تصریح کرد: به‌منظور مشارکت مشترکان این شهرستان در برنامه کاهش پیک بار تابستـان، با ۲۵۸ مشترک صنعتی، اداری، مولد اضطراری، سیان جی و کشاورزی تفاهم‌نامه منعقد شده است.

پاک‌طینت خاطرنشان کرد: عملیات احداث پست زمینی پدمانتد خیابان شهید فیاض‌بخش، توسعه روشنایی معابر خیابان تعمیرکاران و بلوار فدک و همچنین برقراری چهار ایستگاه هوایی توزیع برق به قدرت ۶۱۰ کیلوولت آمپر در خیابان دقت واقع در شهرک غرب، پیرنجم‌الدین، خیابان صادق و بلوار هلال احمر، ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این مدیریت تا پایان شهریورماه امسال به شمار می‌رود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول