اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع 65 هزار بسته پروتئین‌ بین خانواده‌ها آسیب‌دیده از ویروس کرونا در گلستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از توزیع 65 هزار بسته پروتئین‌ بین خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا در گلستان خبر داد.

توزیع 65 هزار بسته پروتئین‌ بین خانواده‌ها آسیب‌دیده از ویروس کرونا در گلستان

محمد مهدی سلمانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص مراسم توزیع بسته‌های پروتیئنی بین نیازمندان استان اظهار کرد: امروز با حضور معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور و استاندار گلستان 65 هزار بسته پروتیئنی شامل مرغ و ماهی بین خانواده‌های نیازمند و شاغلان صنوف آسیب‌دیده توزیع می‌شود.
وی تصریح کرد: برابر تصمیم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور 4 میلیون بسته پروتیئنی بین خانواده‌های نیازمند و صنوف آسیب‌دیده از کرونا در کشور توزیع می‌شود.
سلمانزاده با اشاره به اجرای رزمایش «همدلی و احسان» توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر «کمک مومنانه» مرحله دوم رزمایش «همدلی و احسان» با همکاری بنیاد احسان با هدف توزیع  130 هزار قطعه مرغ گرم و ماهی در بین 65 هزار خانواده نیازمند و شاغلان صنوف آسیب‌دیده در حال انجام است.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان با اشاره به همکاری گروه‌های جهادی و غیره در این رزمایش ادامه داد: همانند برنامه‌ها و رزمایش‌های گذشته در این رزمایش نیز از 200 گروه جهادی، سمن‌ها، موسسات خیریه، فعالان اجتماعی و دیگر گروه‌ها در راستای شناسایی این خانواده و توزیع بسته‌های پروتیئنی کمک گرفته شد.
وی با بیان اینکه برای تهیه و توزیع این مواد پروتیئنی بیش از 2 میلیارد تومان هزینه شده است، بیان کرد: به منظور ایجاد گردش مالی در استان و در راستای جهش تولید و کمک به تولیدکنندگان گلستان تمامی مرغ و ماهی این رزمایش به مبلغ 2  میلیارد و 600 میلیون تومان از استان تهیه و خریداری شده است.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: در مرحله نخست رزمایش و همدلی نیز 17 هزار بسته معیشتی شامل مرغ، روغن، برنج، حبوبات و ماکارونی با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول