اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی حجاب و عفاف با عنوان «ریحانه» در سمنان

مشاور امور بانوان شهردار سمنان از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی مجازی «ریحانه» به مناسبت هفته حجاب و عفاف در استان سمنان خبر داد.

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی حجاب و عفاف با عنوان «ریحانه» در سمنان

سمیه قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مسابقه کتاب‌خوانی مجازی «ریحانه» به مناسبت هفته حجاب و عفاف در استان سمنان برگزار می‌شود.

وی ترویج فرهنگ مطالعه به‌ویژه مطالعه دینی و گسترش و تعمیق شناخت کودکان از حجاب و پوشش و ترغیب و تشویق کودکان به مطالعه آثار ارزشمند و ارتقای شاخص کتاب‌خوانی را ازجمله اهداف برگزاری این مسابقه فرهنگی دانست که برای دختران پنج تا ۱۰ ساله استان سمنان برگزار می‌شود.

مشاور امور بانوان شهردار سمنان کتاب را یکی از بهترین راه‌های انتقال مفاهیم به کودکان عنوان و تصریح کرد: حجاب و عفاف مقوله مهمی است که باید به زبان ساده و به‌صورت اصولی به کودکان منتقل شود تا درک درستی از آن داشته باشند.

قاسمی ادامه داد: از این رو درصدد برآمدیم تا با انتخاب کتاب زیبایی به نام «لینالونا» که یک کتاب فانتزی با تصویرگری زیبا و اثر یک نویسنده فرانسوی است، با زبانی ساده بدون استفاده از کلمات قلمبه سلمبه و سنگین مخاطبان کوچک خود را با مقوله حجاب آشناتر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای دسترسی آسان‌تر مخاطب به این کتاب زیبا، فایل پی‌دی‌اف و صوتی این کتاب از سوی امور بانوان شهرداری سمنان تهیه و در فضای مجازی بارگذاری شد تا کودکانی که سواد خواندن و نوشتن ندارند هم بتوانند در این مسابقه شرکت کنند.

مشاور امور بانوان شهردار سمنان افزود: علاقه‌مندان تا ۲۳ تیرماه فرصت دارند تا با مراجعه به کانال تلگرامی بانوان شهر اخلاق به آدرس @Ladiesofsemnan به سؤالات پاسخ داده و آن را ارسال کنند و در پایان به پنج نفری که پاسخ صحیح داده باشند، به قید قرعه هدایایی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول