اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

لیگ دسته اول فوتبال تحت کنترل محسوس و نامحسوس کمیته اخلاق

مسئول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال گفت: تیم ها در هفته های حساس و پایانی مسابقات، بازی جوانمردانه را بیش از گذشته رعایت کنند.

لیگ دسته اول فوتبال تحت کنترل محسوس و نامحسوس کمیته اخلاق

به گزارش خبرگزاری فارس، فریبرز محمودزاده در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: پس از صدور مجوزهای لازم از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش رقابت های لیگ دسته اول از سرگرفته شد و باشگاه ها ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده در زمینه مسایل اخلاقی و حاشیه ای نیز همانند گذشته عملکرد خوبی دارند. با این حال ما در فدراسیون و سازمان لیگ نیز وظیفه دارم برای پیشگیری از هرگونه شائبه مسابقات لیگ دسته اول را همچون گذشته رصد کنیم.
وی افزود: سرپرست محترم فدراسیون هم همواره بر برگزاری مناسب و شایسته مسابقات در همه زمینه ها تاکید دارد و خواهان دوری مسابقات لیگ دسته اول از حواشی بی فایده و مخرب است. به همین منظور جناب بهاروند دستور داده اند در هفته های حساس باقی مانده لیگ دسته اول کمیته محترم اخلاق حضوری پر رنگ تر داشته باشد و نمایندگان و ناظران این کمیته به صورت محسوس و نامحسوس لیگ دسته اول را رصد کنند. ضمن اینکه فدراسیون و سازمان لیگ تیم ها را به رعایت بازی جوانمردانه در میدان دعوت می نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول