اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

پیام اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران در پی تغییرات مدیریتی در معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد

اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران طی پیامی ضمن تجلیل از تلاش‌ها و زحمات حجت الاسلام کلانتری در معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد تقدیر و انتصاب فرزاد جهان‌بین در این سمت را به وی تبریک گفت.

پیام اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران در پی تغییرات مدیریتی در معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران طی پیامی ضمن تجلیل از تلاش‌ها و زحمات حجت الاسلام کلانتری در معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد تقدیر و انتصاب فرزاد جهان‌بین در این سمت را به وی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

شاهد هستیم که تقدیر بر آن بوده است که از حضور ارزنده و پر برکت جناب آقای دکتر کلانتری در کسوت معاونت دانشجویی فرهنگی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان بی بهره شویم و خدا را شاکریم که با حضور جناب آقای دکتر جهان‌بین این مسئولیت به فردی جوان و انقلابی سپرده شده است تا کشتی بزرگ اعتلای فرهنگی با هدف پیشبرد اهداف کلان انقلاب اسلامی در قاموس دانشگاه با جان و دل به حرکت پر تلاش خود ادامه دهد.

حرکتی که با حضور جناب آقای دکتر کلانتری در دانشگاه آزاد از حدود سه سال پیش آغاز شد و عرصه فعالیت های فرهنگی به معنای واقعی در این دانشگاه به جایگاه فرهنگ اسلامی رسید و به خواسته حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ایجاد دانشگاهی در طراز انقلاب اسلامی گوش جان سپرده شد.

جا دارد از زحمات جناب آقای دکتر کلانتری نهایت سپاس را داشته باشیم و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت و خدمت به انقلاب اسلامی در جای جای کشورمان را داشته باشیم.

همچنین جای بسی تقدیر و تشکر دارد به جهت انتخاب شایسته جناب آقای دکتر جهان‌بین برای این مسئولیت بزرگ، جایی که در راستای تحقق گام دوم انقلاب و فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در بحث جوانگرایی گام برداشته شده است.

انتخابی دقیق و بر پایه شایسته سالاری با توجه به پیشینه ایشان که نوید بخش اقداماتی جهادی و انقلابی در این دانشگاه خواهد بود.

ان شاءالله که حضور جناب آقای دکتر جهان‌بین به عنوان معاون دانشجویی فرهنگی باعث ارتقا هرچه بیشتر جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در جهت ایجاد دانشگاهی در طراز انقلاب اسلامی گردد.

اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول