اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

تشکیل میز راهبرى در سازمان زندان‌ها/ جذب طلاب براى اقدامات فرهنگى در زندان‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامى استان تهران با اشاره به تشکیل میز راهبرى در سازمان زندان ها به تشریح اهداف تشکیل میز مذکور پرداخت.

تشکیل میز راهبرى در سازمان زندان‌ها/ جذب طلاب براى اقدامات فرهنگى در زندان‌ها

به گزارش خبرنگار قضایى خبرگزارى فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر سهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان تبلیغات اسلامى و اداره‌کل زندان‌هاى استان تهران گفت: یکی از سرفصل‌های کلان اقدامات ما این است در فضای تبلیغی و فرهنگی به عرصه‌هایى که کمتر مورد توجه بوده است، بپردازیم و این عرصه‌ها را شناسایی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامى استان تهران خاطرنشان کرد: باید این میدان را برای ورود بیشتر طلبه‌ها ایجاد کنیم و ایجاد میدان برای حضور حرفه‌ای طلبه ها یکی از اقدامات ما در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران است.

وى با اشاره به تشکیل میز راهبری در سازمان زندان ها در آینده، اذعان کرد: سه اقدام کلی از جمله شناخت زیست بوم نهاد زندان، ایده‌پردازی و طراحی فعالیت‌هاى مکمل در زندان و ایجاد یک جریان تبلیغی و جلب توجه طلاب به مسأله زندان از اهداف تشکیل این میز است تا بتوانیم افرادی را که وارد زندان می‌شوند به‌گونه‌ای آماده کرده تا بتوانند حیات جدیدی بعد از خروج از زندان براى آنها ایجاد شود. 

سهرابى در پایان بیان کرد: همچنین فراخوان‌هایى انجام خواهد شد تا بتوانیم ضمن آموزش به طلبه‌ها، اقدامات موثری را انجام دهیم. ما این تفاهم‌نامه را شروع فعالیت می‌دانیم و در یکی، دو روز آینده فراخوان برای جذب طلاب داوطلب اعلام خواهد شد که البته حدود ۳۰ الی ٤٠ نفر شناسایی شده‌اند.

انتهاى پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول