اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تأکید بر آزادی مددجویان زندانی با استفاده از سیستم الکترونیک

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: کُندی فرآیند آزادی زندانیان جرائم غیرعمد قابل قبول نیست و با توجه به مشکلاتی که حضور افراد زندان برای زندانیان و خانواده آنها ایجاد می‌کند لازم است کارهای مربوط به آزادی زندانیان را با استفاده از سیستم الکترونیک و ویدئوکنفرانس سرعت دهیم.

تأکید بر آزادی مددجویان زندانی با استفاده از سیستم الکترونیک

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد صبح امروز در نشست هیئت امنای ستاد دیه استان اظهار داشت: موسسه فرهنگی سراج یک بسته محتوایی خوب برای ستاد دیه استان کرمان تولید کرده است که برای مناسبت‌های مختلف و در سراسر کشور کاربرد دارد.

وی بیان کرد: تولید اثر یک بحث است و بحث دیگر این است که باید از این محصولات بهره برد و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد، همچنین و در بازنشر محصولات باید همکاری و فضاسازی لازم انجام گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید به اینکه فعالیت‌ها در زمینه تولید محتوا نباید متوقف شود، افزود: تجربه موسسه سراج ارزشمند است و گام‌های بعدی باید با قدرت ادامه داشته باشد.

موحد با اشاره به اینکه باید با استفاده از منابع موجود ستاد دیه در زمینه آزادی زندانیان اقدام کنیم، ابراز داشت: لازم است از ظرفیت‌های ستاد دیه مرکز نیز در این زمینه استفاده شود.

وی تصریح کرد: کُندی فرآیند آزادی زندانیان جرائم غیرعمد قابل قبول نیست و با توجه به مشکلاتی که حضور افراد زندان برای زندانیان و خانواده آنها ایجاد می‌کند لازم است کارهای مربوط به آزادی زندانیان را با استفاده از سیستم الکترونیک و ویدئوکنفرانس سرعت دهیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول