اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

طلایی: کشتی ایران با طلای کمیل به مقام سوم المپیک لندن خواهد رسید

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان گفت: با کسب مدال طلای المپیک 2012 لندن توسط کمیل قاسمی، تیم ایران به مقام سوم دست پیدا می کند.

طلایی: کشتی ایران با طلای کمیل به مقام سوم المپیک لندن خواهد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد طلایی در مورد کسب مدال طلای المپیک 2012 لندن توسط کمیل قاسمی اظهار داشت: از آنجا که دوپینگ بسیک کودوخوف روس مثبت اعلام شده و از رده بندی خارج شده، روسیه اکنون با احتساب یک مدال طلای اوتار سلطانوف و دو مدال برنز چارگوش و ماخوف در جایگاه سوم قرار دارد؛ در صورتی که مدال ماخوف نیز مدال طلا شود این جایگاه تثبیت می شود.

وی ادامه داد: اگر مدال طلا صرفا به کمیل قاسمی تعلق گیرد، تیم ایران نیز صاحب سه مدال طلا، نقره و برنز می‌شود و با توجه به امتیازات بهتر در سایر اوزان نسبت به روسیه، برای سومین بار در جایگاه سوم المپیک قرار می گیرد.

طلایی تصریح کرد: روس‌ها بسیار با برنامه در کشتی دنیا حرکت می کنند و برای هر اقدام خود برنامه ریزی می کنند. در اقدامات انجام شده در مورد مدال طلای مشترک کمیل قاسمی و بلال ماخوف هم علاوه بر افزودن یک مدال طلا به افتخارات خود، در راستای جایگاه تیمی در المپیک انجام شده است.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان خاطرنشان کرد: کسب عنوان سوم المپیک 2012 لندن برای سومین بار یک افتخار برای کشتی ایران محسوب می شود. امیدوارم این امر با پیگیری‌های کمیته ملی المپیک و فدراسیون محقق شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول