اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تامین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشان برای ارائه خدمت بهتر به شهروندان

رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه تامین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی به ارائه خدمات بهتر به شهر تهران کمک می کند.

تامین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشان برای ارائه خدمت بهتر به شهروندان

ضبه گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس در ادامه جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران نوبت به بررسی لایحه شهردار تهران درباره آیین نامه موضوع ماده ۷ مصوبه تامین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رسید.

زهرا صدر اعظم‌نوری رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: شهرداری و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی لایحه ای برای پایش هوشمند ساختمان های تهران درباره حریق ارایه کرد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به دلیل آنکه ۳۰ درصد حوادث مربوط به حریق است به دنبال آن است که ساز و کاری اتخاذ شود که خدمت رسانی بهتر انجام و بر این اساس سامانه پایش هوشمند اعلام حریق ساختمان ها فعال شود و متقضیانی که درخواست استفاده از این سامانه را دارند آن را دریافت کنند و بهای آن را هم بپردازند.

نوری ادامه داد: سازمان آتش نشانی ساختمان ها را مورد پایش قرار می دهد و در زمان وقوع حادثه به دلیل اتصال به سامانه آتش نشانی خدمت رسانی با سرعت بیشتری انجام می شود.

وی تصریح کرد: برای این خدمات طبیعی است که سازمان آتش نشانی بهای خدمات دریافت کند و این هزینه صرف ارتقای کیفیت ایمنی می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول