اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مقابله با کرونا در گراش/ خدمات بانکی و اداری به افراد فاقد ماسک ارائه نمی‌شود

فرماندار گراش با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در شهرستان گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، بانک‌ها و ادارات شهرستان گراش حق ارائه هیچ خدمتی به افراد فاقد پوشش ماسک را ندارند.

مقابله با کرونا در گراش/ خدمات بانکی و اداری به افراد فاقد ماسک ارائه نمی‌شود

اصغر فرودی در گفتگو با خبرنگار سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس در گراش با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در شهرستان گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا بانک‌ها و ادارات شهرستان گراش حق ارائه هیچ خدمتی به افراد فاقد پوشش ماسک را ندارند.

وی با تاکید بر توجه به رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: ویروس کرونا در جامعه همچنان وجود دارد و تنها راه مصون ماندن از این ویروس رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان گراش با اشاره به استفاده از ماسک و نقش مهم آن در قطع زنجیره انتقال این ویروس و پیشگیری از آن ابراز داشت: به جهت پیشگیری از روند روبه رشد شیوع کرونا، ارائه خدمات در مراکز دولتی، بانک‌ها، ادارات و نهادها سطح شهر منوط به استفاده از ماسک است.

فرودی با تقدیر از رفتار مسولانه اصناف، نقش اصناف را در مهار بحران‌ کرونا موثر دانست و افزود: رفتار مسولانه و نقش‌آفرینی موثر و خالصانه اصناف و بازاریان در مهار بحران‌ کرونا با توجه به وضعیت و شرایط اقتصادی شایسته تقدیر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گراش با بیان اینکه وضعیت پرخطر کرونا در گراش ادامه دارد، خاطر نشان ساخت: تجمعات عامل اصلی شیوع کرونا در شهرستان گراش است و باید از مراسم‌های ترحیم، عروسی و تجمعات جلوگیری شود.

وی با تشریح برخی از محدوریت‌های اعمال شده و تعطیلی یک هفته‌ای اصناف در شهرستان گفت: برخی از محدودیت‌های کرونایی تنها به دلیل رعایت نکردن مردم ایجاد شده است. البته تلاش می‌کنیم اقداماتی انجام دهیم که به شرایط و محدودیت‌های اسفندماه و فروردین‌ماه گذشته برنگردیم.

فرماندار گراش با بیان اینکه محل کسب اصناف متخلف در گراش پلمپ می شود، اظهار داشت: در گشت‌زنی مشترک مامورین و بازرسین بیش از ۳۰ واحد صنفی که مصوبه تعطیلی ستاد مبارزه با کرونا و شورای تامین را رعایت نکردند، پلمپ شدند.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول