اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

قسمی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد یاد کرد/خط و نشان برای مدیرانی که در آتش‌سوزی‌ها خواب بودند

استاندار با اشاره به شاخص‌های مورد ارزیابی برای معرفی دستگاه‌ها در جشنواره شهید رجایی گفت: آنهایی که در کرونا و آتش‌سوزی خواب بودند جایگاهی در جشنواره ندارند.

قسمی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد یاد کرد/خط و نشان برای مدیرانی که در آتش‌سوزی‌ها خواب بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در نشست با مسوولان سازمان برنامه و بودجه استان با اشاره به ارزیابی مدیران و شاخص‌هایی که برای معرفی در جشنواره شهید رجایی انجام می‌شود، اظهار کرد: یکی از موضوعات بحث احراز هویت الکترونیکی مردم در دستگاه‌های اجرایی است که دستگاه‌ها باید وقت و انرژی بگذارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اهمیت دولت الکترونیک را در بحبوحه شروع کرونا در بحث آموزش در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها مشاهده کردیم که کار فوق‌العاده‌ای بود و اگر انجام نمی‌شد در نظام آموزشی به چالش برمی‌خوردیم.

وی به شاخصه مهم دیگر در ارزیابی مدیران و دستگاه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: جوان‌گرایی در انتصابات و همچنین سپردن مدیریت‌ها به زنان در دستگاه‌ها از جمله موضوعات مهمی است که سال گذشته به آن اشاره کردم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اما مهمترین بحث در زمینه انتخاب مدیران و دستگاه‌ها در جشنواره شهید رجایی یکی اقدامات آنها در زمینه مقابله با ویروس کرونا و دیگری نوع عملکرد آنها در آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع است.

کلانتری در ادامه با بیان اینکه رعایت عدالت و انصاف در ادارات و دستگاه‌ها موضوعی بسیار مهم است، افزود: از مهمترین آسیب‌ها در سیستم مدیریتی استان براساس پژوهش‌ها پارتی‌بازی، قوم‌گرایی و باندبازی است و دستگاه‌هایی که قانون‌گرا بوده و رفتار عادلانه داشته باشند در ارزیابی‌ها بیشتر مورد توجه خواهند بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سپس با تاکید بر اینکه دستگاه‌های ضعیف در مقابله و پیشگیری با کرونا و در آتش‌سوزی‌ها از جشنواره کنار گذاشته می‌شوند، خاطرنشان کرد: فرق است میان کسانی که در آتش‌سوزی‌ها خواب بودند و آنهایی که دست و پاهایشان در آتش سوخت!در آتش‌سوزی جوان‌های برومندی مانند البرز زارعی را از دست دادیم لذا مدیران ضعیف انتظاری از ما نداشته باشند.

وی افزود: همانطور که در انتخابات قسم یاد کردیم که عادلانه و با انصاف رفتار کنیم اینجا هم قسم یاد می‌کنیم که بر اساس عدالت و توجه به شاخص‌ها دستگاه‌های برتر را در استان معرفی کنیم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول