اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

چشم انداز شرکت ملی پست رسیدن به عدد ۲۱ در ظرفیت ترافیکی است

مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ظرفیت ترافیکی پستی در کشور عدد ۸ است ، گفت: چشم‌انداز ارتقای زیرساخت‌ این شرکت رسیدن به عدد ۲۱ در ظرفیت ترافیکی پستی در قالب یک برنامه پنج ساله است.

چشم انداز شرکت ملی پست رسیدن به عدد ۲۱ در ظرفیت ترافیکی است

حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: برنامه ریزی این شرکت برای رسیدن به عدد ۲۱ در ظرفیت ترافیکی پستی است.

وی افزود: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در یک برنامه پنج ساله در قالب چشم‌انداز ارتقای زیرساخت‌های این شرکت در رسیدن به عدد ۲۱ برای افزایش ظرفیت ترافیکی پستی برنامه‌ریزی مستمری را انجام داده است. به طوری که هر بسته پستی مردم باید به ظرفیت ترافیکی عدد ۲۱ برسد.

* در سطح دنیا متوسط ظرفیت ترافیکی شرکت‌های پستی عدد ۵۰ است

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران رسیدن به ظرفیت ترافیکی بالا در مرسولات پستی است که در حال حاضر این ظرفیت در کشور ما به عدد ۸ می‌رسد. اما در کشورهای دیگر در سطح دنیا متوسط ظرفیت ترافیکی شرکت‌های پستی عدد ۵۰ است. البته باید به این نکته اشاره کنم که کشورهای صنعتی ظرفیت ترافیکی پستی‌شان بیشتر از سایر کشورها است.

* رشد ۱۶۰ درصدی ظرفیت ترافیکی در راستای ارائه خدمات پستی

نعمتی تصریح کرد: در حال حاضر شرکت ملی پست در شرایط وجود بیماری کرونا با تشکیل ستاد بحران  تجهیزات مورد نیاز خدمت رسانی  را تأمین کرد که این کار با تأمین چندین مرتبه اعتبار مالی انجام شد.در شهرها کارگروه بحران شکل گرفت و اقدامات ویژه‌ای در راستای ارائه خدمات پستی انجام شد که با  رشد ۱۶۰ درصدی ظرفیت ترافیکی همراه بودیم . خرید و فروش الکترونیکی در استان های کشور یکی از مهم ترین عوامل این افزایش ترافیک بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول