اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

موافقت صالحی‌امیری با حضور بوکسورها در سالن شماره 9 مجموعه انقلاب

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: موافقت صالحی امیری را با ماندن بوکس درسالن شماره 9 را گرفتم.

موافقت صالحی‌امیری با حضور بوکسورها در سالن شماره 9 مجموعه انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس صبح امروز (یکشنبه 22 تیر ماه) با حضور در محل کمیته ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری رئیس این کمیته دیدار و گفت‌وگو کرد.

استکی در خصوص دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: با پیگیری‌های رئیس فدراسیون بخش عظیمی از مشکلات حل شده بود و امروز برای نهایی شدن برخی مسائل مانند سالن شماره 9 مجموعه انقلاب، دیداری با رئیس کمیته ملی المپیک داشتم. خداراشکر که صالحی امیری زیر و بم ورزش را می‌شناسد و وقتی صحبتها و دلایلم را شنید، با ماندن ما در سالن شماره 9 موافقت کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: حمایت‌های همه جانبه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ما را دلگرم کرده تا بتوانیم با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه دهیم. هر شخصی که در هوای ورزش تنفس کرده باشد، می‌داند حضور مسئولان کاربلد در راس امور تا چه اندازه می‌تواند در پیشرفت ورزش تاثیرگذار باشد.

استکی، خاطرنشان کرد: تا به حال چتر حمایت وزارت ورزش و کمیته المپیک روی سر بوکس باز بوده و صحبت های امروز با رئیس کمیته ملی المپیک و قول‌هایی که به ما داد باعث شد برای تاریخ‌سازی در المپیک توکیو هرچه در توان داریم بگذاریم و در مجموع خروجی این جلسه برای بوکس ایران بسیار مثبت بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول