اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

همت جهادگران سمنانی در ساخت منزل برای خانواده کم‌برخوردار+ تصاویر

بسیجیان جهادگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با همت بلند خود برای یک خانواده کم‌برخوردار منزل مسکونی ساختند.

همت جهادگران سمنانی در ساخت منزل برای خانواده کم‌برخوردار+ تصاویر

رضا نقدی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: دانشجویان گروه جهادی شهید مصطفی پیران بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان برای یک خانواده کم برخوردار منزل مسکونی ساختند.

وی افزود: این گروه جهادی اقدامات خود را به‌صورت تخصصی در احداث یک واحد مسکونی از مرحله ساخت اسکلت و سفت‌کاری در زمینه‌های عمرانی، برق، تأسیسات و جوشکاری در روز ۱۵ خردادماه سال جاری آغاز کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان ادامه داد: تا به حال کارهایی از جمله دیوارکشی تمام منزل برای جداسازی اتاق، آشپزخانه و ...، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، کار گذاشتن در و پنجره و ... به همت و تلاش شبانه‌روزی جهادگران بسیج دانشجویی این دانشگاه انجام شده است.

نقدی بیان کرد: اردوهای جهادی دانشجویان اقدامی مؤثر از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که در سال‌های اخیر رونق چشمگیری داشته و سبب تقویت خودسازی جوانان انقلابی در کنار محرومیت‌زدایی روستاهای استان سمنان شده است.

وی اضافه کرد: اردوهای جهادی هدیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری بوده که در نهاد مقدس بسیج و درخت تناور بسیج دانشجویی رشد و نمو پیدا کرده و بسیاری از ناممکن‌ها را در شرایط بد بودجه‌ای با همت جهادی و جوانی، ممکن کرده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان عنوان کرد: اردوهای جهادی که در انواع مختلف خود به‌صورت تجمیعی و در قالب‌های تخصصی در حوزه‌های پزشکی، ساختمانی، فرهنگی و ورزشی در مناطق مختلف استان رشد و نمو کرده، اکنون دارای بلوغ فکری و بالندگی در حوزه سازندگی مناطق شده است.

نقدی با بیان اینکه اردوهای جهادی یادگار ارزنده امام خمینی (ره) است، عنوان کرد: اردوهای جهادی و سازندگی که در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، می‌تواند برای رشد و تقویت روحیه جهادی و انقلابی بین دانشجویان جوان بسیار مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: اردوهای جهادی فرصتی مناسب برای دانشجویان محسوب می‌شود تا بتوانند در این اردوها به‌خوبی از تخصص خود استفاده کنند و آماده حضور در عرصه‌های عمرانی، اجتماعی و مدیریتی کشور شوند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان تأکید کرد: این دانشجویان با نیت خالص و بدون داشتن کوچک‌ترین چشم‌داشتی چنین اقدام بزرگی را کلید زده‌اند و باید این اقدامات را برای پیشرفت کشور نیز دنبال کنند.

نقدی بیان کرد: برگزاری اردوهای جهادی یکی از بهترین روش‌های فرهنگی برای تربیت نیروی هم‌طراز انقلاب اسلامی است و شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی مصداق مجاهدان در راه پیروزی انقلاب هستند که با همان عزم و اراده در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

وی اردوهای جهادی را بهترین فرصت برای خدمت به مردم دانست و گفت: در واقع اردوهای جهادی این پیام را به جامعه می‌دهد که مظلومان و محرومان جامعه هرگز فراموش نخواهند شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان اردوهای جهادی دانشجویان را از برکات انقلاب اسلامی و مایه عزت و افتخار دانشگاه‌ها دانست و بر تقویت، گسترش و حمایت همه‌جانبه از این تفکر ارزشمند تأکید کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول