اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش بازیکن گل‌گهر به درگیری با سرمربی: از تعویضم ناراحت نشدم/ اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: شش بازی و 18 امتیاز داریم و اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم.

واکنش بازیکن گل‌گهر به درگیری با سرمربی: از تعویضم ناراحت نشدم/ اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم

سجاد آشوری در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازی شب گذشته گل‌گهر مقابل پیکان اظهار داشت: ما در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم اما پیکان موقعیت خاصی نداشت، دو گل بد و بچه‌گانه خوردیم. در همان ده دقیقه اول می‌توانستیم دو گل بزنیم و دو سه موقعیت خوب هم داشتیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد، بعد از آن گل خوردیم و تیم از لحاظ روحی افت کرد. می‌خواستیم به بازی برگردیم و کار را به تساوی بکشانیم اما یک گل دیگر خوردیم و پیکان هم در لاک دفاعی فرو رفت. 

آشوری در مورد داوری این بازی و گلی که گل‌گهر زد اما داور مردود اعلام کرد گفت:‌ حقیقتا آن توپ گل شد و یک متر هم درون دروازه بود. برایم عجیب است که داور آن را ندید. روی یکی از گل‌های حریف هم بشاگردی(دروازه‌بان گل‌گهر) قسم می‌خورد توپ یک متر از خط اوت رد شده بود اما تصمیم کمک‌داور جالب بود. به نظرم داور در این بازی به نفع پیکان سوت زد و تیم داوری عملکرد خوبی نداشت. 

هافبک تیم گل‌گهر در مورد اینکه به خاطر تعویض از سرمربی تیم ناراحت بوده و با او درگیری لفظی هم پیدا کرده اظهار داشت: نه من هیچ صحبتی نکردم، بعد از تعویض به سمت نیمکت رفتم و هیچ اتفاقی نیفتاد. البته عادت کرده‌ام،‌ من گل می‌زنم یا پاس گل می‌دهم آن‌ها به نام بازیکن دیگری می‌نویسند. از تعویضم ناراحت نشده بودم و حرفی هم نزدم. مهم نتیجه‌گیری تیم است و برای این موضوع هر بازیکنی ممکن است تعویض شود. 

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود با مجید جلالی دچار مشکل و اختلاف شده، تصریح کرد: من چه مشکلی با او دارم؟ چهار سال است با او کار می‌کنم و هیچ مشکلی هم ندارم. در رختکن هم هیچ صحبتی نشد. همه ما ناراحت بودیم و سعی کردیم زود لباس بپوشیم و از ورزشگاه بیرون برویم. 

آشوری در مورد اینکه عنوان شده؛ کم‌کاری منشا در زمین باعث ناراحتی او و چند بازیکن دیگر تیم است گفت: نه، من با منشا رفیق هستم و او هم در زمین نلاش می‌کند. این‌ها را از خودشان می‌نویسند و نمی‌دانم از کجا این حرف‌ها را درمی‌آورند؟!

وینگر گل‌گهر در مورد اینکه پس از سه باخت پی‌درپی احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته یک زیاد شده، عنوان کرد:‌ نه، ما شش بازی و 18 امتیاز داریم. اگر ببریم شرایطمان خوب می‌شود. اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم. باید بازی این هفته مقابل شاهین بوشهر را ببریم. اختلاف ما با تیم 12 فقط سه امتیاز است. این باخت‌ها از لحاظ روحی تیم ما را دچار افت کرده اما سعی می‌کنیم در بازی خانگی این هفته مقابل شاهین بوشهر برنده باشیم. تیم خیلی خوبی داریم ولی در دو سه بازی اخیر بدشانسی آوردیم. به جز بازی با سپاهان که فقط در نیمه اول خوب نبودیم به نظرم در بازی‌های دیگر فقط بدشانسی باعث عدم نتیجه‌گیری ما شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول