اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتقاد از بی‌توجهی به بیت‌المالی در شهرداری تبریز/به بهانه کاشت یک میلیون درخت، درختان کهنسال شهر رها شده اند

عضو شورای شهر تبریز گفت: آقای شهردار اگر مدیران، از بیت المال محافظت نمی‌کنند به آنها هشدار داده شود درختانی که ۱۰۰ سال عمر دارند رها شده‌اند و به سمت کاشت درخت‌های کوچک رفته‌ایم.

انتقاد از بی‌توجهی  به بیت‌المالی در شهرداری تبریز/به بهانه کاشت یک میلیون درخت، درختان کهنسال شهر رها شده اند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محرم محمدزاده امروز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: قرار بود یک میلیون درخت کاشته شود که متاسفانه درختانی که سالها عمر دارند رها شده‌اند و به سمت کاشت یک میلیون درختی رفتیم که اگر درست توجه شود براساس اصول نیست.

وی افزود: آقای شهردار اگر مدیران، از بیت المال محافظت نمی‌کنند به آنها هشدار داده شود درختانی که ۱۰۰ سال عمر دارند رها شده‌اند و به سمت کاشت درخت‌های کوچک رفته‌ایم.

محمدزاده تصریح کرد: تذکر بعدی بنده مربوط به بند ۲۰ ماده ۵۵ مهم ترین ابزار زیست محیطی شهری است که بصورت منطقه‌ای با متخلفین برخورد می‌شود که باید متمرکز شود تا همانند ماده ۱۰۰ که متمرکز شد فساد را کاهش داده و از برخورد سلیقه‌ای اجتناب شود و رای های غیر کارشناسی صادر نگردد و پرونده‌ها ثبت شود.
وی گفت: این کار موجب وحدت رویه و یکسان سازی سیاست‌های شورا و عدم سلیقه‌ای بودن رای مناطق خواهد شد.

عبداله تقی‌پور دیگر عضو شورای شهر تبریز همچنین اظهار داشت: سال ۹۳ براساس بند ۲ صورتجلسه شورای شهر قرارداد اجرای خیابان ولایت مبنی بر طرح جامع شهرداری تصویب شده که مشاور برای اراضی مجاور برنامه‌ای ندارد.

وی گفت: تداخل در وظایف اداری راه وشهرسازی وجود دارد. احداث تقاطع در جاده اهر که راه و شهرسازی متولی آن است معلوم‌نیست چگونه خواهد بود.

تقی پور تاکید کرد: در این پروژه ۶۰ متر ترانشه وجود دارد که عراضی همجوار تحت تملک بخش خصوصی است که باید در این‌خصوص برسی انجام‌ شود.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول