اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتقاد از اقدام خلاف ضوابط شهرسازی در شهرداری تبریز

عضو شورای شهر تبریز گفت: دریافت خودیاری توسط مناطق برای طبقات اضافی اقدامی خلاف ضوابط شهرسازی است .

انتقاد از  اقدام خلاف ضوابط شهرسازی در شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرج محمد قلی‌زاده امروز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: طبق قانون وجود کمیسیون های توافقات غیر قانونی است اما امروز شاهدیم که کمیسیون‌های توافقات در قالب‌های دیگر مثل کمیته املاک و ... ادامه دارد و همان اقدامات کمیسیون توافقات را انجام می‌دهند.

وی افزود: در این میان برخی مناطق مبلغی به عنوان خودیاری دریافت می‌کنند که برخلاف ضوابط شهرسازی است که اگر بحث خودیاری ادامه داشته باشد دلالی رونق یافته، فساد ایجاد شده و همکاران با مشکل روبرو خواهند شد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: شهروندان به حق و حقوق خود آشنا هستند که اگر طبقه‌های اضافی داده می‌شود همسایه ها به دیوان عدالت اداری شکایت می‌کنند و دیوان بلافاصله رای به ابطال طبقات می‌دهد که مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود که باید از این کار جلوگیری شود.

قلی‌زاده گفت: مهم ترین توجیه این است که کسب درآمد می‌شود که اگر این‌واحد ها وجود داشته باشد باید ۱۰ برابر آن از جیب مردم برای حل مشکلات پیش آمده هزینه شود.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول