اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بیش از ۴۵۰ نفر از کارمندان در ایلام به کرونا مبتلا شده‌اند

استاندار ایلام، گفت: بیش از ۴۵۰ نفر از کارمندان در استان مبتلا به کرونا شده‌اند؛ این یک هشدار جدی است.

بیش از ۴۵۰ نفر از کارمندان در ایلام به کرونا مبتلا شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام صبح امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن تذکر در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و جلسات، گفت: تاکنون بیش از ۴۵۰ نفر از کارمندان در استان مبتلا به کرونا شده‌اند؛ این یک هشدار جدی است و ضرورت دارد مدیران به طور جد دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را در حوزه کاری خود رعایت کنند.

وی با تاکید بر این مهم که در اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا مسوولان بایست پیشگام باشند، اظهار داشت: در حالی که ما مصوب کرده‌ایم تمامی نشست‌ها و جلسات با تراکم جمعیتی بالا که خطر شیوع کرونا را تشدید میکند؛ نمی‌شود خود ما با تشکیل چنین جلساتی ناقض مصوبات خود باشیم بنابرین، اینجا تاکید می‌کنم جلسات صرفا در صورت ضرورت آن هم با حداقل اعضا برگزار شود.

استاندار ایلام با تاکید بر برگزاری جلسات به صورت مجازی، تصریح کرد: جلسات بیشتر از طریق فضای مجازی و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود و اگر حضور فیزیکی افراد در نشست‌ها ضروری است باید با رعایت کامل اصول بهداشتی و درمانی و با حداقل افراد انجام شود.

جان افراد مهم‌تر از هر کاری است

وی با اشاره به این مهم که جان افراد مهم‌تر و ارجح‌تر از هر کاری است، افزود: ما هنوز در وضعیت هشدار و قرمز هستیم و از مردم و مسوولان درخواست دارم موضوع کرونا را جدی گیرند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهت خروج از شرایط کنونی تلاش کنند.

سلیمانی‌دشتکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: در این سال تمام تلاش و دغدغه ما این است با فعال سازی واحدهای تولیدی در کار تولید، رونق و جهش ایجاد کنیم و از همه دستگاه‌های درگیر در کار تقاضا دارم در این مسیر با جدیت بیشتر گام بردارند.

وی ادامه داد: باید ضمن اینکه مواظب بود کارگاهی تعطیل نشود در راستای احیای واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل اقدام کرد و در این زمینه نیازمند ایجاد تسهیلات بیشتر و افق دید بلندتر مدیران مربوطه هستیم.

وی افزود: به ویژه اگر صاحب واحد تولیدی و یا کارگاهی پای کار باشد و  بازگشت و احیای آن واحد اثرات مثبتی در جهت توسعه و اشتغال به حال جامعه داشته باشد در اینجا ضرورت احیا دو چندان می شود و بایست در این راستا اقدام کرد.

گفتنی است که در این نشست مسائل و مشکلات ۵ طرح تولیدی شرکت تعاونی خوراک دام و طیور ایوان، گاوداری شیری ایوان، مرغداری گوشتی ایلام، مواد پروتئینی شهرک صنعتی ایلام و روغن کنجد و دانه‌های گیاهی شهرک صنعتی ایلام مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در راستای رفع موانع تصمیمات لازم نیز اتخاذ شد.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول