اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رمضانی: به سعادتمند گفتم این شرایط نبود استعفا می‌دادم/ استقلال مثل شیر زخمی شده که هر کس به آن ضربه می‌زند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:این که استقلال مثل یک شیر زخم خورده در یک گوشه افتاده باشد و به او ضربه بزنند درست نیست.

رمضانی: به سعادتمند گفتم این شرایط نبود استعفا می‌دادم/ استقلال مثل شیر زخمی شده که هر کس به آن ضربه می‌زند

سعید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقاتی که در جریان دیدار استقلال و تراکتور رخ داده است اظهار داشت: شما دیدید شب گذشته با چه شرایطی به میدان رفتیم. این روا نیست که ما چنین شرایطی داشته باشیم. یک هفته پیش فریاد زدیم و گفتیم که تیم ما چنین شرایطی دارد اما مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ داد و به هر قیمتی از ما خواستند که بازی کنیم.

وی افزود: عارف غلامی هم مشکوک به کروناست و سیاوش یزدانی هم همین شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد. دیدید بدون تمرین مقابل تراکتور بازی کردیم و چه شرایطی داشتیم. در این بین آنها که در قرنطینه هستند مرتب با من تماس می‌گیرند و می‌گویند می‌خواهیم برگردیم و به تیم کمک کنیم چون نمی‌توانند تحمل کنند و تیمشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این شرایط ببینند.

سرپرست استقلال تأکید کرد: به خدا قسم ما می‌دانیم برگزاری لیگ منافع ملی کشور ما است و اگر مسابقات برگزار نشود دشمنان سوءاستفاده می‌کنند. ولی استقلال سرمایه ملی است و کمی فکر کنید که ببینید چه بلایی سر این تیم آمده است. مربیان تیم با من تماس گرفته‌اند و می‌گویند ما هم با عارف غلامی بودیم و ممکن است کرونا گرفته باشیم، تکلیفمان چیست؟ من نمی‌دانم به آنها چه جوابی بدهم. هر روز داریم فریاد می‌زنیم و می‌گوییم تو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بخدا به فکر ما باشید.

وی خاطرنشان کرد: آیا این درست است که استقلال با نصف تیمش به میدان برود؟ تا کی قرار است با این شرایط به مسابقات ادامه بدهیم. امروز به آقای سعادتمند زنگ زدم و گفتم اگر شرایط تیم به این شکل نبود استعفا می‌دادم. ماندن در این شرایط اصلاً فایده ندارد ولی بین بازیکنان و وضعیتی که به وجود آمده گیر کردم. یکی از مسؤولان بیاید در کنار ما باشد و ببیند تیم ما چه شرایطی دارد. فقط از دور می‌گویند مسابقات باید برگزار شود و بازی کنید.

رمضانی ادامه داد: استقلال مثل شیر زخم خورده است و ما باید هر روز از بازیکنان تست کرونا بگیریم و مواظب باشیم آنها مبتلا نشوند. آیا این نوع شیوه فوتبال جوانمردانه است؟ برخی‌ها مصاحبه می‌کنند و حرف‌هایی می‌زنند که از شیندنش خنده‌ام می‌گیرد. این که استقلال مثل یک شیر زخم خورده در یک گوشه افتاده باشد و به او ضربه بزنند درست نیست. نه از نظر انسانی درست است و نه از نظر قانونی.

وی تصریح کرد: مگر نمی‌گویند کسی که مشکوک به کرونا است باید در خانه قرنطینه باشد، پس چطور بازیکنان ما با ویروس کرونا مجبور هستند در زمین بازی کنند. آیا این انصاف است؟ ما دستی دستی با جان جوانانمان بازی می‌کنیم. شما دیدید شب گذشته بدون تمرین بازیکنان ما به میدان رفتند اما آیا کسی سؤال کرد چه فشاری به بازیکنانی که به میدان رفتند وارد آمده است.

رمضانی در پاسخ به این سوال که چرا مجیدی و بازیکنان ممنوع المصاحبه شده‌اند گفت: نمی‌دانم! وقتی دیدیم شرایط عجیب و غریب پیش می‌رود از آنها خواستیم صحبت نکنند تا ببینیم مسؤولان چه تصمیمی می‌گیرند. ما الان نمی‌دانیم شرایط تیممان برای سفر به آبادان چیست، نمی‌دانیم چند نفر دوباره کرونا گرفته‌اند وچند نفر به تیم ما برمی‌گردند. در یک بلاتکلیفی محض هستیم و کسی هم جوابگو نیست.

وی تاکید کرد: دوست دارم خیلی صحبت‌ها کنم ولی نحوه بیانش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌دانم. وزیر بهداشت صحبت‌هایش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کرد و ما هم فهمیدیم چه اتفاقی افتاده، اما آیا مرجعی بالاتر از وزیر وجود دارد؟ شرایط استقلال بحرانی است و ما فریاد می‌زنیم که به دادمان برسند ولی یک سری‌ها برای منافع خودشان مصاحبه می‌کنند و فضا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تغییر داده‌اند. وقتی این اظهارات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌شنوم حالم بد می‌شود.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: نیمی از تیم ما در خانه مسابقه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تماشا کرده آن وقت یک عده حرف از ترس زدند. آقایان استقلال بدون تمرین هم استقلال است و دیدید که هراسی از بازی کردن نداریم. شما باید شب گذشته حال عارف غلامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دیدید که با چه شرایطی به میدان رفته است. به خدا ما مسؤول جان این بازیکنان هستیم. نمی‌دانم چرا کسی ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درک نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سعادتمند نظری در خصوص وضعیت کنونی تیم داشته یا خیر، گفت: من با او صحبت کردم و شرایط تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفتم. قرار شد او مشورت بگیرد و یک تصمیمی اتخاذ کند. او هم نمی‌داند چه بگوید. این هم حرف زدیم مگر اتفاقی افتاده است؟

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا                                               

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول