اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تشدید ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های کرونایی در جاسک

فرماندار جاسک گفت: هشدارها در زمینه شیوع ویروس کرونا در جاسک جدی است و با هرگونه برگزاری مراسم عروسی و ترحیم برخورد قانونی خواهد شد.

تشدید ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های کرونایی در جاسک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد رادمهر فرماندار در نشست شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: برای اجرای محدود دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا صرفا توصیه‌های پزشکی لازم نیست این مهم باید به مثابه مقررات پزشکی لازم الاجرا تلقی شود.

وی تاکید کرد: مردم از حضور در اجتماعات، دورهمی‌ها، مراسم عروسی و عزا و مکان‌های سرپوشیده، پرهیز کنند و استفاده از ماسک به عنوان یک ضرورت و اجبار، مورد مراعات قرار گیرد.

فرماندار جاسک با بیان این که حضور کارکنان و ارباب رجوع  بدون ماسک در ادارات اکیدا ممنوع است، تصریح کرد: مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جاسک کما فی السابق با جدیت و قاطعیت همچنان اعمال می‌شوند که بر این اساس در همه محیط‌های کار مشاغل مختلف از جمله ادارات، بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی، فعالیت‌های عمرانی و اصناف مختلف، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است و در این راستا نظارت‌های گسترده در شهرستان انجام و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رادمهر تصریح کرد: رفت و آمد و تردد به تمامی روستاهای شهرستان جاسک کماکان با محدودیت جدی مواجه است و از هرگونه سفر غیرضروری به روستاها جلوگیری می‌شود و تنها برای انجام پروژه‌های عمرانی و فعالیت‌های مختلف شغلی، افراد مربوطه می‌توانند با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی در روستاها حضور یافته و به فعالیت بپردازند.

فرماندار و رئیس شورای سلامت شهرستان جاسک تاکید کرد: در همه ادارات شهرستان، مدیران ضمن موافقت با مرخصی برای کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای، افراد با سن بالای ۵۰ سال و زنان باردار، شرایط فعالیت این افراد به صورت دورکاری را فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ارائه خدمات به ارباب رجوع نیز بیشتر از طریق میز خدمت الکترونیکی انجام شود و مردم نیز از این شیوه غیرحضوری برای انجام امور اداری خود استفاده کنند تا شاهد خلوت بودن، ادارات باشیم.

محمد رادمهر در ادامه یادآور شد: بازاریان و افراد مسؤول فروشگاه‌ها و مجتمع‌های تجاری، مراکز خرید در شهرستان، باید نظارت دقیقی داشته باشند تا فردی بدون ماسک وارد این مجموعه‌ها نشود و همه در این اماکن حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی اظهار داشت: هرگونه تجمع افراد و توقف خودرو در سواحل جاسک ممنوع است و نیروی انتظامی وظیفه دارد از این تجمعات جلوگیری و با توقف خودروها برخورد و آنها را جریمه کند.

فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان جاسک تصریح کرد: برگزاری هرنوع تجمع و مراسم عروسی و ختم در سراسر شهرستان جاسک با توجه به شیوع بیماری کرونا، همچنان ممنوع است.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول