اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«و همیشه پاییز» و «افسانه پری دریایی» در 2 تالار تهران اجرا می روند

نمایش «و همیشه پاییز» به کارگردانی مهیار جوادی ها و «افسانه پری دریایی» به کارگردانی رضا بیات اجرایشان را در تالارهای مولوی و هنر تهران آغاز کردند.

«و همیشه پاییز» و «افسانه پری دریایی» در 2 تالار تهران اجرا می روند

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نمایش «و همیشه پاییز» به نویسندگی و کارگردانی مهیار جوادی ها از ششم تیر ماه اجرایش را در سالن اصلی تالار مولوی آغاز کرده است. این نمایش با تخفیف سی تا چهل درصدی برای دانشجویان هم اجرا می شود.

اجرای این کار هر شب ساعت 18 تا بیست و هفتم تیر ماه ادامه دارد.

بازیگران کار  آبان حسین آبادی و یکتا طبیبی هستند.

بیست و پنج نوامبر ۲۰۱۹ خواب می بینم، دارم خواب می بینم که جلوی لپ تاپمم، سر کلاس نشستم. همه حرف میزنن و من نمیفهمم. کلمات رو می شناسم اما وقتی کنار هم می شینن، نمیتونم یه جمله کامل از توش دربیارم. بیست و پنج نوامبره و من نگرانم، کلاس شروع میشه موضوع پایان نامم رو تو ذهنم مرور میکنم هویت شیئ در عکس. من باید موضوع پایان نامم رو بگم مکث می کنم کلمات رو تو ذهنم مرور می کنم می چسبونمشون بهم، نوبت من میشه ازم به فارسی میپرسن موضوع پایان نامت چیه؟ مکث می کنم همه ساکت میشن خواب می بینم فارسی یادم رفته.

*افسانه پری دریایی در تالار هنر

نمایش افسانه پری دریایی به نویسندگی و کارگردانی رضا بیات از 22 تیر ماه اجرایش را هر شب ساعت 20 در تالار هنر آغاز کرده و تا 22 مرداد نیز ادامه دارد.
  
پویا پیروز رام، فرهاد تفرشی و لیلی حسینی، یاسر محمدی، مهیار غفاری، فائزه غفاری، حسین فرزین شاد، نفس کامران بازیگران این کار هستند.

این نمایش امکان تماشای اجرای آنلاین هم در تاریخ 26 تیر ماه دارد که همزمان با اجرای صحنه ای علاقه مندان می توانند به سایت تیوال مراجعه و بلیت خریداری و به تماشای کار بپردازند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول