اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

دانشگاه پیام نور دانشگاه «از راه نزدیک» است/ کرونا همه دانشگاه ها را «پیام نوری» کرد

معاون اول ریاست جمهوری عملکرد دانشگاه پیام نور در دوران کرونا را بهینه و مثبت ارزیابی کرد و گفت:باید از دانشگاه پیام نور با توجه به عملکرد بهینه در ارائه خدمات الکترونیک و حذف فاصله ها به عنوان دانشگاه «از راه نزدیک» یاد کرد.

دانشگاه پیام نور دانشگاه «از راه نزدیک» است/ کرونا همه دانشگاه ها را «پیام نوری» کرد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور،  اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری عملکرد دانشگاه پیام نور در دوران کرونا را بهینه و مثبت ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه پیام نور در این دوران به همه دانشگاه ها کمک کرد و با این عملکرد بهینه در ارائه خدمات الکترونیک و حذف فاصله ها، باید از آن به عنوان دانشگاه «از راه نزدیک» یاد کرد.

جهانگیری در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور افزود: تقویت هاب بین الملل به دلیل نقش موثر در توسعه آموزش در سطح کشور، منطقه،  گسترش زبان بین المللی و دیپلماسی علمی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اشتغال را یکی از بزرگ ترین دغدغه های کشور دانست و گفت: امروز فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه ها دغدغه اشتغال دارند و این در حالی است که بهترین افراد کشور باید بتوانند کارآفرین شوند.
معاون اول ریاست جمهوری با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور بیش از انتظار ما در سطح اشتغالزایی عمل کرده و این قابل تقدیر است، اذعان داشت: این دانشگاه می تواند تاثیر تعیین کننده ای در اشتغال داشته باشد و آموزش های مکمل این دانشگاه می تواند افراد را تبدیل به کارآفرین کند و لازمه آن مطالعه میدانی و ایجاد رشته های متناسب با بازار کار جهت تحول در اقتصاد کشور است.

 جهانگیری افزود: با امضای تفاهم نامه میان دانشگاه پیام نور و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم، مهارت آموزانی که دوره های آموزشی را گذرانده اند، تحت پوشش تسهیلات اشتغال زایی قرار می گیرند.
وی در پایان گفت: با توجه به گزارشات پایلوت انجام شده در ۷ مرکز دانشگاه پیام نور در استان های مختلف که به صورت آزمایشی اجرا شد، اقدامات موثری در زمینه ارائه آموزش مهارتی ارائه شده است اما در فاز دوم باید مناطق و استانهای محروم در اولویت قرار گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول