اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تشکیل مجمع خیریه‌های مردمی شهرستان اسلامشهر

مجمع خیریه‌های مردمی شهرستان اسلامشهر به منظور هم‌افزایی خیریه‌ها با یکدیگر و ایجاد اتحاد در ارائه خدمات به نیازمندان تشکیل شد.

تشکیل مجمع خیریه‌های مردمی شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، در راستای ایجاد هم‌افزایی و اتحاد بین خیریه‌های فعال برای ارائه خدمات بهینه به نیازمندان و جامعه هدف در شهرستان اسلامشهر، مجموعه خیریه‌های مردمی اسلامشهر تشکیل شد.

در مجمع عمومی خیریه‌های مردمی که روز گذشته در محل حسینیه دارالشفاء با حضور نمایندگان، مسؤولان مؤسسات، انجمن‌ها و تشکل‌های مردمی غیر دولتی، عام المنفعه و غیرسیاسی تشکیل شد اعضای هیأت مدیره مجمع خیریه‌های مردمی شهرستان اسلامشهر با برگزاری انتخابات و رأی‌گیری حاضران انتخاب شدند.

تسریع و تسهیل مسیر ارائه خدمات اجتماعی به افراد، خانواده‌های نیازمند، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، آسیب‌دیدگان اجتماعی و غیره، ایجاد زمینه‌های لازم برای اجرای قانون برنامه سوم توسعه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی جمهوری اسلامی، ارتقاء و ساماندهی خدمات اجتماعی در بخش‌های غیردولتی از مهم‌ترین اهداف تشکیل مجمع خیریه‌‌های شهرستان اسلامشهر است.

ایجاد توسعه و جهت دهی به فعالیت مؤسسات و تشکل‌های خیریه، تسریع و سهولت دست‌یابی خدمات گیرندگان به خدمات اجتماعی کارآمد، کمک‌رسانی منظم و عادلانه به اکثریت قشر نیازمند، ایجاد بانک اطلاعاتی شهرستان در حوزه خیریه‌ها برای استفاده هر چه بهتر از امکانات و ظرفیت‌های موجود در سطح منطقه و حتی کشور از دیگر اهداف تشکیل این مجمع می‌توان برشمرد.

با تشکیل مجمع خیریه‌‌های اسلامشهر می‌توان علاوه بر هم‌افزایی خیریه‌ها با یکدیگر و امکان استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های یکدیگر و تقسیم کمک‌های مختلف دولتی و غیردولتی در بین خیریه‌ها، زمینه حضور خیریه‌های مختلف از هر طیفی جهت افزایش فرهنگ همدلی و انجام امور خیریه به نفع عامه مردم به خصوص قشر مستضعف را به وجود آورد.

در نخستین مجمع خیریه شهرستان اسلامشهر پس از برگزاری انتخابات از بین کاندیداها اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره این مجمع خیریه‌های مردمی انتخاب شدند.

در شهرستان اسلامشهر بالغ بر ۸۰ مؤسسه، مرکز و تشکل مردمی غیر انتفاعی با حمایت خیران شهرستان به صورت رسمی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و غیره در جهت خدمات رسانی به نیازمندان منطقه و حتی سایر نقاط کشور فعالیت داشته و تاکنون خدمات مختلفی در زمینه احداث ساختمان برای زلزله زدگان و آسیب دیدگان از سیل و سایر موارد ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/ت/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول