اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرمایه‌گذاری راهکار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شاهرود

رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود بر لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این شهر تأکید کرد.

سرمایه‌گذاری راهکار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمصطفی طباطبایی ظهر امروز در جلسه‌ای با اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری راهکار تکمیل پروژه‌ها در شاهرود است، اظهار کرد: واگذاری پروژه‌های بزرگ‌مقیاس به بخش خصوصی نمادی از امنیت سرمایه‌گذاری تلقی می‌شود.

وی افزود: یکی از رویکردهای بسیار مهم مدیریت شهری در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شاهرود، بهره‌گیری از الگوی جمع‌گرایانه و مشارکتی در رفع مسائل شهری است که از اولویت‌های این رویکرد، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های نیمه‌تمام است.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود ضمن بیان اینکه در صورت تحقق واگذاری پروژه‌های بزرگ به بخش خصوصی و اتمام پروژه به برگشت سرمایه کمک می‌کند، ادامه داد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری راهکار تکمیل پروژه‌ای همچون ستاره شرق است.

ورود افراد بدون ماسک به شهرداری ممنوع شد

سرپرست اداره روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری شاهرود نیز از ممنوعیت ورود افراد بدون ماسک به واحدها و سازمان‌های مدیریت شهری خبر داد.

عبدالرضا گرزین با اشاره به اینکه با ابلاغ بخشنامه از ۱۵ تیرماه، ارائه هرگونه خدمات در شهرداری منوط به استفاده از ماسک توسط شهروندان است، گفت: تمام واحدها باید با جدیت نسبت به اجرای این قانون اهتمام بورزند.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک بهترین و کم‌هزینه‌ترین راهکار برای پیشگیری از کرونا است، افزود: همکاران مجموعه از فعالیت در محیط‌های کاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی واهمه‌ای نداشته باشند و با رعایت فاصله اجتماعی حداقل دو متری از ارباب‌رجوع و کاهش برخوردهای فیزیکی به آنها اطمینان می‌دهیم که به کرونا مبتلا نخواهند شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول