اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف ۵۱۰ کیلوگرم تریاک به همت پلیس

فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای عملیات مشترک پلیس استان‌های سمنان و سیستان و بلوچستان و کشف ۵۱۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.

کشف ۵۱۰ کیلوگرم تریاک به همت پلیس

سردار عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان سمنان مشخص شد، یکی از قاچاقچیان سودای انتقال یک محموله بزرگ به مرکز کشور و در نهایت پایتخت را در سر دارد.

وی در همین خصوص به انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان اشاره و تصریح کرد: با هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی صورت‌گرفته، محل دپوی این محموله در یکی از روستاهای شهرستان دلگان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اقدام ضربتی و منسجم و بازرسی مأموران از محل موردنظر خبر داد و افزود: مأموران در این عملیات ۵۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

حسنی با اعلام دستگیری یکی از عاملان اصلی قاچاق مواد مخدر در مناطق شرقی کشور از توقیف یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ نیز خبر داد و گفت: مقابله و مبارزه پلیس با سوداگران مرگ تعطیل‌بردار نیست.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول