اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۰۶/ شهید حسین فرهادى مهوار: یار و یاور امام باشید

شهید حسین فرهادى مهوار در وصیت‌نامه خود آورده است: از امت قهرمان و شهیدپرور می‌خواهم همیشه همانند گذشته و حال از جبهه‌هاى نور علیه ظلمت حمایت کنند و یار و یاور حضرت امام باشند.

۹۰۶/ شهید حسین فرهادى مهوار: یار و یاور امام باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید حسین فرهادى مهوار:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد وسپاس خداوند یکتا و لا شریک را که انسان را خلق کرد و براى راهنمایى او  پیامبران را فرستاد که آنان را از گمراهى و منجلاب به سوى نور هدایت کنند و حمد و سپاس خداوندى را که نعمت شیعه بودن را به ما عنایت فرمود و سرور و مولاى آزاد و آزادگى آفرین چون حسین(ع) را بر ما سرور قرار داد تا چگونه زیستن و چگونه مردن را از او بیاموزیم.

سلام بر حسین و درود به راه پاک او سلام به خون حسین (ع) و سلام به پیام‌رسان خون حسین حضرت زینب(س) که قهرمانانه دشمن را رسوا کرد و سلام بر حسین و زینب‌هاى زمانه و با سلام به رهبر کبیر انقلاب یگانه مرجع عالیقدر عالم شیعه که حسین گونه در مقابل یزیدیان ایستاده و کشتى نجات اسلام را به ساحل پیروزى هدایت کرد.

این شهداى عزیز انقلاب و جنگ تحمیلى با نثار خون مطهر و مقدسشان درخت پربرکت اسلام را آبیارى کردند و آبرو و عظمت و افتخار براى اسلام آفریدند و این رزمندگان خداجوى که هم اکنون همانند حماسه‌آفرینان عاشورا می‌کشند و کشته می‌شوند تا ریشه فتنه را از روى زمین برکنند.

 سلام و درود به خون و روح پرفتوح برادر شهید و قهرمانم که خون مقدسش به اسلام و قرآن و سنت رسول الله (ص) آبرو و عظمت بخشیده و سلام خدا به روح پرفتوح او که درس آزادگى به من آموخت که حق حیات بر من دارد.

اما چند نکته به عنوان تکلیف و وصیت به شما پدر و مادر عزیز و شهیدپرورم بگویم پدر و مادر عزیزم از اینکه چند سالى زحمت حقیر را کشیدید و تا به اینجا رساندید و مرا همانند حسین (ع) به جبهه‌ها فرستادید قدردانى و تشکر می‌کنم پدر مهربانم و مادر عزیزم من هرگز از محبت شما سیر نشدم ولى محبت شهادت بر قلب نشست و به سوى شهادت شتافتم که چون خون‌بهاى شهید خداى مهربان است، حلالیت می‌طلبم و خدا را سپاس مى گویم که بر من منت نهاد چون شما پدر و مادر شهیدپرور متعهد داشته باشیم.

خدمت برادران عزیز و قهرمانم که با مقاومت انقلابی در شهادت برادر عزیزمان صبر و شکیبایى به خرج دادید امیدوارم که اگر خداوند بر من منت نهاد و به سعادت عظیم شهادت نایل آمدم باز هم صبر کنید و همیشه یاور و یار امام باشید و به تمام وجود از امام عزیز و خط امام را یارى کنید باشد که انشاءالله در روز محشر در پیشگاه خداوند متعال روسفید باشیم.

خدمت خواهران مهربان و محبوبم سلام گرم می‌رسانم و از آنها می‌خواهم که همانند حضرت زینب (س) پیام‌رسان خون برادر شهیدشان باشند و فراموش نکنید که حضرت زهرا(س) فرزندان خود را نثار اسلام عزیز کرد و الگو باشید براى همه زن‌هاى جهان و شما او را براى خود الگو باشید و قرار دهید.

در آخر سخنانم از امت قهرمان و شهیدپرور می‌خواهم همیشه همانند گذشته و حال از جبهه هاى نور علیه ظلمت حمایت کنند و یار و یاور حضرت امام باشند.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول