اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در قرچک

شهردار قرچک از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به رانندگان تاکسی، سرویس مدارس و خانواده‌های نیازمندی که بر اثر ویروس کرونا آسیب دیده بودند به ارزش ۶۰ میلیون تومان خبر داد.

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، محسن خرمی شریف شهردار قرچک روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به کاهش درآمد رانندگان تاکسی و سرویس مدارس در پی شیوع ویروس کرونا و در راستای حمایت‌های مدیریت شهری از این قشر خدوم جامعه، مقرر شد برای این افراد بسته معیشتی در نظر گرفته شود.

وی افزود: در بیماری کرونا گروه‌های بسیاری آسیب دیدند و رانندگان هم دچار مشکلات جدی شدند که در حد توان برای کمک به آن‌ها اقدام کردیم.

شهردار قرچک خاطر نشان کرد: تعدادی از این بسته‌های معیشتی نیز با معرفی معتمدان شهرستان قرچک به خانواده‌های نیازمند اهداء شد.

خرمی شریف با بیان اینکه ۳۰۰ بسته معیشتی با ارزش ۶۰ میلیون تومان تدارک دیده شد، اضافه کرد: هزینه این بسته‌ها از منابع مالی مدیریت شهری و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده و سعی ما بر این است که این کار به صورت مستمر انجام شود.

وی در پایان با بیان اینکه روزانه ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود، ابراز کرد: ضدعفونی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود تا مسافران با خیالی آسوده از این وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول