اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری ۱۳ جلسه کارگروه اجتماعی با ۹۶ مصوبه در سمنان

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: تعداد ۱۳ جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی با مجموع ۹۶ مصوبه و ۳۶ دستور کار سال گذشته در این استان برگزار شد.

برگزاری ۱۳ جلسه کارگروه اجتماعی با ۹۶ مصوبه در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر بینایی عصر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان سمنان اظهار کرد: در سال ۹۸، تعداد ۱۳ جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی با مجموع ۹۶ مصوبه و ۳۶ دستور کار در این استان برگزار شد.

وی افزود: در سال گذشته، ۸۴ درصد مصوبات در حوزه سلامت و زنان بود که از زمان ادغام دو کارگروه اجتماعی و فرهنگی و کارگروه خانواده و بانوان، عمدتاً با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه انجام شد.

دبیر کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده سمنان ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه دستور کارهای خود را در سال ۹۹ که قابلیت طرح در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده دارد، برای تصویب و ارسال به شورای برنامه‌ریزی استان ارائه کنند.

بینایی اضافه کرد: تهیه و تدوین برنامه پیشگیری از سرطان، تهیه برنامه پیشگیری از سالک و تهیه نمودار گانت، توجه به بیماران خاص و سرطانی، مقابله با بیماری کرونا، طرح هر خانه یک پایگاه سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طرح توانمندی محلات کمتر توسعه‌یافته، غربالگری کودکان خیابانی و کار و متکدیان از مهم‌ترین مصوبات سال ۹۸ در این کارگروه بود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول