اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

۴۸۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی اجرا می‌شود/ افتتاح ۷ پروژه در شازند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در سال جاری بیش از ۴۸۰ پروژه محرومیت‌زدایی در دستور کار بسیج سازندگی سپاه روح الله قرار دارد.

۴۸۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی اجرا می‌شود/ افتتاح ۷ پروژه در شازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی عصر امروز در آیین افتتاح ۷ پروژه محرومیت زدایی شهرستان شازند اظهار کرد: سپاه بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی به طور عملیاتی نشان داده که علاوه بر اینکه در برقراری امنیت کشور در کنار مردم است و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده در حوزه کشاورزی و محرومیت زدایی نیز یار و یاور مردم نیز بوده است.

 

وی تصریح کرد: در راستای رفع محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار سپاه روح الله با تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی  پروژه‌هایی نظیر احداث کانال کشی آب روستایی، تعویض شبکه آب روستایی،لایه روبی قنوات، ساخت استخرهای ذخیره آب، تعمیر و بهسازی خانه‌های محروم،مساجد و مدارس و احداث خانه محروم را در دستور کار خود گذاشته است.

 

در قرارگاه محرومیت زدایی سه اولویت مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم دوستی در اولویت کارها است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه در قرارگاه محرومیت زدایی سه اولویت مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم دوستی نیز اولویت کارها است، ادامه داد: تلاش می کنیم با جبران عقب ماندگی ها مردم را خوشحال کنیم که در این راستا بسیج سازندگی استان مرکزی با سازماندهی ۵۸۰ گروه جهادی اقدامات مختلفی را در دستور کار دارد که گروه‌های جهادی طبق تخصص‌های خدماتی، پزشکی،آموزشی،بهداشتی،کشاورزی و مهندسی که دارند در جهت خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

 

در راستای کمک به مسکن ولی نعمتان انقلاب احداث بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد

کریمی افزود: در سالجاری بیش از ۴۸۰ پروژه محرومیت‌زدایی در دستور کار بسیج سازندگی سپاه روح الله قرار دارد که از این تعداد ۱۴۰ پروژه مربوط به آبرسانی و پروژه‌های کشاورزی است، همچنین در راستای کمک به مسکن ولی نعمتان انقلاب احداث بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد که سال گذشته بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان انقلاب اسلامی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول