اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آخرین جزئیات پرونده دختر کرجی مفقود شده در «جهان‌نما» کردکوی

دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی به پرونده مفقود شدن دختر 27 ساله در ارتفاعات کردکوی ورود کرده و سه نفر از اعضای گروه برای تحقیقات قضایی به دادسرا احضار شدند.

آخرین جزئیات پرونده دختر کرجی مفقود شده در «جهان‌نما» کردکوی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح جمعه 20 تیر خانم 27 ساله که همراه با گروه کوهنوردی به ارتفاعات جهان‌نما کردکوی رفته بود مفقود شد و جستجوی امدادگران هلال احمر برای یافتن ردی از این فرد تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

براساس آخرین پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس در دادگستری استان گلستان مشخص شد برای این واقعه پرونده قضایی تشکیل شده و پرونده در مرحله تحقیقات است.

به گفته هادی عزیز‌زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی به علت شیوع ویروس کرونا به این گروه برای صعود در شهرستان مجوز داده نشده بود اما این گروه غیرقانونی و از مسیرهای فرعی به ارتفاعات جهان‌نما صعود کرده بودند.

گفتنی است، امروز  مدیر و دو عضو دیگر از اعضای گروه برای بازجویی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان احضار شده و اظهارات آنها ثبت شده و به جز این سه نفر بقیه اعضای گروه به تهران بازگشته‌اند.

گفتنی است، از ساعت 11 صبح روز جمعه گذشته مفقود شدن یک دختر 27 ساله از اعضای گروه کوهنوردی به جمعیت هلال احمر گلستان گزارش شد که بلافاصله تیم‌های امداد و نجات به منطقه اعزام شدند.

 

با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی هنوز هیچ اثری از این فرد گمشده یافت نشده است.

از ساعتی پیش چهار گروه «آفرود» به همراه 6 نفر از هیات اتوموبیلرانی و موتورسواری استان گلستان برای کمک به جست‌وجو به منطقه اعزام شدند.

همچنین بهره‌گیری از پهپاد برای تصویربرداری و پایش منطقه در نقاط صعب‌العبور بکارگیری شده و امدادگران همچنان در حال جست‌وجو هستند.

صعب‌العبور بودن منطقه، حاکم بودن مه غلیط و بارش باران کار را برای امدادگران سخت کرده است.

استفاده از سگ‌های تجسس هلال احمر استان گلستان، استفاده از «هلی‌ شات»، پرواز پاراگلایدر سواران استان گلستان در منطقه و جست‌وجوی منطقه‌ای و زمینی امدادگران و نجاتگران همچنان ادامه دارد تا شاید اثری از این فرد گمشده در منطقه یافت شود.

گفتنی است «سها رضانژاد» اهل کرج با 27 سال سن است و صبح روز جمعه 20 تیرماه در حالی که همراه گروه کوهنوردی از تهران به منطقه توریستی «جهان نما» آمده بودند از چادرش خارج و دیگر بازنگشت.

به گفته مسوولان این گروه در شرایطی وارد منطقه شدند که روز قبل از حادثه به آنها تاکید شده بود در منطقه حاضر نشوید و فرمانداری کردکوی نیز مجوزی به آنها برای صعود نداده بود.

در حال حاضر مدیر گروه و دو لیدر همراه گروه در بازداشت پلیس هستند و پرونده قضایی نیز برای این واقعه تشکیل شده و دادستانی عمومی و انقلاب کردکوی رسما به پرونده ورود کرده است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول