اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ممنوعیت مصاحبه ارکان باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی با دو رسانه‌ی ورزشی

ارکان باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی با دو رسانه‌ی ورزشی ممنوع المصاحبه شدند.

ممنوعیت مصاحبه ارکان باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی با دو رسانه‌ی ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، 2 باشگاه تراکتور و ماشین سازی با صدور اطلاعیه مشترکی از ممنوعیت مصاحبه ارکان باشگاه‌های خود با دو رسانه‌ی ورزشی خبر دادند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی همواره احترام خاصی برای اصحاب محترم رسانه قائل بوده و هست و خود را ملزم به تعامل دوجانبه با این قشر زحمتکش می‌داند.

با این حال اندک رسانه‌هایی هستند که در این میان رویه نادرستی در پیش گرفته و خبرها و گزارش‌های غیر واقعی و غیر مستند منتشر کرده و همین موضوع باعث تکدر خاطر هواداران عزیز تراکتور و ماشین‌سازی شده است.

به دلیل احترام به خواسته‌ی قلبی هواداران پرشمار تراکتور و ماشین‌سازی که از این موضوع گلایه‌مند بوده و هستند، 
اعلام می‌دارد از این پس تمام عوامل مجموعه تراکتور و همچنین ماشین‌سازی (اعم از مدیران و مسئولان، مربیان، بازیکنان، اعضای کادر و ...) حق صحبت با یک سایت و یک روزنامه‌ی ورزشی را ندارند.

با توجه به بررسی های انجام شده از سوی این دو باشگاه و ارسال چندین مطلب مستند از سوی هواداران عزیز تیم‌های آذربایجانی، سایت اینترنتی ورزش‌سه و روزنامه‌ی گل به عناوین مختلف به ناحق با درج اخبار و گزارش‌های خارج از عرف و واقعیت باعث دل‌آزردگی مجموعه باشگاه‌ها و هواداران شده‌اند.

تنها دلیل این اطلاعیه، اول به دلیل تکریم هواداران و علت نام بردن از این دو رسانه تنها ارج نهادن به زحمات سایر رسانه‌ها و خبرنگاران است.

بدیهی است که باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی همچنان خود را در کنار خبرنگاران و عکاسان شریف و بدون غرض می‌بینند و حفظ احترام آنها را ضروری می‌دانند.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول