اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اجرای طرح قرآنی«نورالثقلین» در ایلام

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، از اجرای طرح قرآنی«نورالثقلین» در ایلام خبر داد.

اجرای طرح قرآنی«نورالثقلین» در ایلام

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فتاحی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: طرح نورالثقلین باهدف تقویت جلسات خانگی قرآن کریم باچشم انداز 10 ساله خانواده محور، خودجوش و مردم نهاد است و مساجد نقش هدایتی و محوری دراجرای این طرح دارند.

وی افزود: در مرکز استان به منظور کیفیت بخشی به این طرح، هیات اندیشه ورز که متشکل از نخبگان فرهنگی، قرآنی و افرادتاثیرگذار که نقش راهبری دارند تشکیل شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، درتشریح ساختار نهضت قرآنی نورالثقلین، گفت: این نهضت با تشکیل یک مرکز پشتیبان شامل ارکان مسجد، موسسه قرآنی، هیات مذهبی شکل می‌گیرد و با محوریت یک مدیر و یک مربی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محتوای آموزشی این طرح به صورت کتاب و نرم افزار تهیه و تدوین شده که در اختیار مخاطبان طرح قرارخواهدگرفت و همچنین باتوجه به وضعیت موجود و شرایط بهداشتی، پیگیری‌ها و راه اندازی این طرح از طریق سامانه‌های مجازی شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول