اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جولان کرونا در شلوغی سواحل مازندران +فیلم

یکی از مراکز اصلی شیوع ویروس کرونا، سواحل استان مازندران است، حضور چشم‌گیر مردم سراسر کشور در سواحل استان مازندران و بهره‌مندی از این نعمت زیبای خدادادی آن هم بدون ماسک و رعایت پروتکل بهداشتی شهرهای مازندران را در وضعیت قرمز و هشدار قرار داده است.

جولان کرونا در شلوغی سواحل مازندران +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، در این روزهای گرم تابستانی شاهد روند افزایشی مبتلایان به ویروس کرونا در مازندران و کشور هستیم، آمارهای روزانه نشان از افزایش قابل ملاحظه تعداد افراد بستری در بخش‌های بیمارستان‌های استان است.

 رعایت بهداشت فردی، فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در مراسم‌ها و مکان‌های پرتردد از ابتلا و انتقال کرونا جلوگیری می‌کند که عدم رعایت این موارد  شرایط را به سمت عادی شدن کرونا سوق داده است.

یکی از مراکز پرتجمع برای شیوع ویروس کرونا، می‌تواند سواحل باشد، حضور چشم‌گیر مردم سراسر کشور در سواحل مازندران و بهره‌مندی از این نعمت زیبای خدادادی آن هم بدون ماسک و رعایت پروتکل بهداشتی شهرهای استان را در وضعیت قرمز و هشدار قرار داده است.

شاید مردم تصور می‌کنند که کرونا به پایان رسیده است و فعالیت‌ها و تفریح‌های خود را به مانند روزهای قبل از کرونا انجام می‌دهند، ادامه این روند باعث تعطیلی مشاغل مختلف خواهد شد که با توجه به شرایط معیشتی مردم، قشر عظیم جامع را از لحاظ اقتصادی با بحران جدی روبه رو خواهد کرد.

دور از ذهن نیست که با عدم نظارت صحیح بر سواحل و اجرای پروتکل‌های بهداشتی شاهد روند بیشتر افزایشی تعداد مبتلایان و مرگ حاصل از آن در استان مازندران باشیم، ایجاد محدودیت‌های ویژه کرونایی و الزام استفاده از ماسک توسط مسافران در سواحل از فاجع احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

 مدیریت ضعیف مسؤولان در کنترل ویروس و از طرفی عدم رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم خبر از تعطیلی دوباره مشاغل  مازندران و آسیب شدید معیشتی مردم در آینده نزدیک می‌دهد.

با وجود گرمای طاقت فرسای هوا و سخت بودن استفاده از ماسک، مردم برای سلامتی خود و نزدیکان خود و جلوگیری از تعطیلی مشاغل باید استفاده از ماسک و نکات بهداشتی را رعایت کنند تا با موفقیت از این روزهای سخت عبور کنیم.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول