اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

15 خانوار مددجوی بهزیستی صاحب مسکن شدند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: به مناسبت هفته بهزیستی، 15 مسکن مددجویی، تحویل افراد زیرپوشش بهزیستی شد.

15  خانوار مددجوی بهزیستی صاحب مسکن شدند

محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته بهزیستی و به صورت همزمان 2 هزار و 100 واحد مسکونی به معلولین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد که از این تعداد سهم استان زنجان 15 واحد بود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از این 15 واحد تحویل شده، 8 واحد مسکن ویژه خانوارهای عادی تحت پوشش و یک واحد مسکن ویژه خانوارهای دو عضو معلول در شهرستان خدابنده، 5 واحد مسکونی در شهرستان طارم و یک واحد مسکونی در زنجان افتتاح شد.
وی با اشاره به اینکه برای ساخت این واحدهای مسکونی 202 میلیون تومان اعتبار توسط بهزیستی به مددجویان پرداخت شده است، تصریح کرد: میزان کمک‌های بلاعوض برای خانوارهای دو عضو معلول 72 میلیون تومان و تسهیلات بانکی به مبلغ 80 میلیون تومان و برای خانوارهای عادی 130 میلیون تومان به صورت کمک بلاعوض و 52 میلیون تومان نیز برای معافیت‌های انشعاباتی پرداخت شده است.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه احداث مسکن برای مددجویان یکی از اقدامات مهم در راستای ارائه خدمات حمایتی بهزیستی برای افراد تحت پوشش بوده است، یادآور شد: در سال گذشته 88 واحد مسکونی به افراد تحت پوشش واجد شرایط واگذار شده که برای ساخت این واحدها  884 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی ادامه داد: میزان معافیت‌های اعمال شده  برای انشعابات آب، برق، گاز، صدور پروانه و عوارض شهرداری نیز معادل 352 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول