اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ضرورت هماهنگی مدیریت بحران و صداوسیما/آگاهی افکار عمومی در بحران مهم است

مدیر کل مدیریت بحران گفت: همکاری، همراهی و هم افزایی صداوسیما و مدیریت بحران، در راستای ارتقای کیفی و کمی و کنترل مخاطرات مؤثر است.

ضرورت هماهنگی مدیریت بحران و صداوسیما/آگاهی افکار عمومی در بحران مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قدرت الله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین، در جلسه کارگروه تخصصی آموزش و اطلاع رسانی که امشب با حضور مدیرکل محترم صدا و سیمای استان برگزار شد، عنوان کرد: قزوین جزو 10 استان حادثه خیز کشور است و طبق برآوردها از 33 نوع حادثه طبیعی و انسان‌ساخته که امکان رخداد آن در کشور وجود دارد، امکان رخداد 26 نوع حادثه در استان قزوین وجود دارد.

وی با اشاره به نقش اثرگذار رسانه‌ها در این زمینه افزود: اطلاع‌رسانی صحیح، درست، دقیق و بدون غرض، نقش مهی در کنترل وضعیت جامعه در زمان وقوع بحران دارد، این در حالی است که در صورت کوتاهی و سهل انگاری در مدیریت افکار عمومی، رسانه‌های معاند با استفاده از تمام ظرفیت خود به ویژه در فضای مجازی می‌توانند اذهان عمومی را مغشوش کرده  و از مردم سلب آسایش کنند.

مهدیخانی در پایان افزود: صداوسیما امروز ابزار مناسب و فراگیری برای ارتقاء سطح دانش عمومی و آگاهی جامعه در حوزۀ بحران و مدیریت بحران است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول