اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شکایت رسمی باشگاه گل‌گهر از کمک داور بازی مقابل پیکان

باشگاه گل‌گهر سیرجان اعتراض رسمی خودش نسبت به عملکرد تیم داوری در مسابقه بیست و چهارم لیگ برتر را به مسئولان مربوطه در فدراسیون فوتبال ارائه خواهد کرد.

شکایت رسمی باشگاه گل‌گهر از کمک داور بازی مقابل پیکان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف پیکان رفت و بازی را با نتیجه دو بر صفر واگذار کرد.

مسئولان باشگاه سیرجانی در اعتراض به عملکرد تیم داوری این مسابقه، شکایت خودشان را به خاطر گل اول پیکان و همچنین گل مردود شده گل‌گهر به کمیته‌های داوران و اخلاق فدراسیون فوتبال ارائه خواهند کرد.

باشگاه گل‌گهر معتقد است پیش از گل اول تیم پیکان، توپ بازیکنان این تیم از زمین خارج شده اما بازی ادامه پیدا کرده و منجر به گلزنی پیکانی‌ها شده است. ضمن اینکه گل‌گهر در این بازی دروازه پیکان را باز کرده اما این توپ با تشخیص کمک داور گل حساب نشده و بازی ادامه پیدا کرده است.

به این ‌ترتیب باشگاه گل‌گهر شکایت رسمی خودش از کمک داور اول این مسابقه را به مسئولان ذیربط در فدراسیون فوتبال ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول