اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

جلوگیری از خروج بیش از 2 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در تایباد

جانشین مرزبانی خراسان رضوی، از کشف بیش از 2 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق طی چهار روز گذشته توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

جلوگیری از خروج بیش از 2 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مرزبانی خراسان رضوی، حسین ابراهیمی اظهار کرد: در راستای جلوگیری از خروج غیر قانونی سوخت از مرزهای استان و برخورد با فعالیت قاچاقچیان سرمایه‌های ملی، مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق به کشف مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق شدند.

وی گفت: مرزبانان حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد با هوشیاری کامل و نظارت مستمر بر نوار مرزی کشور، موفق شدند طی چهار روز گذشته 2هزار و 550 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 114 میلیون و 300 هزار ریال را کشف کنند. قاچاقچیان دستگیر شده در این رابطه نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

جانشین مرزبانی استان خراسان رضوی، با اشاره به افزایش چشمگیر کشفیات در حوزه‌ی سوخت‌های قاچاق گفت: افزایش کشفیات نشان دهنده دقت روز افزون مرزبانان استان در تجسس خوردروهای ترانزیتی و وسایل نقلیه‌ی عبوری از نوار مرز است. بحمدالله با تلاش مرزبانان خراسان رضوی امروزه گام مهمی برای رسیدن به مرزهایی عاری از هرگونه قاچاق سوخت و خارج کردن سرمایه‌های ملی برداشته شده است.

انتهای پیام/ 70061/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول