اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ایجاد دو هزار شغل جدید با توسعه فاز 4 فرودگاه پیام

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته، با توسعه فاز چهار در سال جاری، 2 هزار شغل جدید و تا پنج سال آینده 10 هزار اشتغال زایی در این منطقه ایجاد می‌شود.

ایجاد دو هزار شغل جدید با توسعه فاز 4 فرودگاه پیام

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به افزایش مسیرهای پروازی این مجموعه، گفت: توسعه پروازهای فرودگاه پیام موجب شده است تا با جذب سرمایه گذارهای بیشتری همراه باشیم.

وی با بیان اینکه در سال 98 به اندازه کل سال‌های فعالیت فرودگاه پیام سرمایه گذار جذب شده است، اظهار کرد: ظرفیت‌های منطقه موجب شده تا شاهد تمایل هر چه بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در منطقه ویژه باشیم.

ثناگو مطلق  بازفعال سازی واحدهای تولیدی را یکی از اهداف فرودگاه پیام برشمرد و یادآور شد: ر این میان احیای 12 شرکت در منطقه ویژه اقتصادی پیام را در دستورکار قرار داده ایم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اشتغال زایی را از دیگر برنامه های امسال منطقه عنوان و گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته، با توسعه فاز چهار در سال جاری، 2 هزار شغل جدید و تا پنج سال آینده 10 هزار اشتغال زایی در این منطقه ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: فاز چهارم به عنوان بزرگ ترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام با 165 هکتار مساحت در هفت پهنه در حال آماده سازی است که سه پهنه آماده واگذاری به شرکت‌ها است.

ثناگو مطلق ایجاد تسهیلات لازم برای حضور شرکت و برندهای مطرح در فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی پیام را از برنامه‌های مهم در دست اقدام دانست و افزود:  راه اندازی نخستین شهرک فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور، استقرار دیتا سنترهای بزرگ ترین اپراتور کشور، راه اندازی نمایشگاه دائمی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از برنامه های پیش بینی شده این فاز است.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول