اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

برندسازی محصولات صنایع دستی کرمان مورد توجه است

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه برندسازی یکی از مهم‌ترین الزامات برای رونق تولید محصولات صنایع دستی است، گفت: برند یا نشان تجاری یک نماد یا ویژگی مشخصی است که نشان دهنده اصالت و کیفیت خاص آن کالا است.

برندسازی محصولات صنایع دستی کرمان مورد توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کاظم حسین‌زاده اظهار کرد: امروز کارگاه آموزشی تجاری‌سازی و  برندسازی محصولات صنایع دستی ویژه فعالان و هنرمندان صنایع دستی این استان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه برندسازی یکی از مهم‌ترین الزامات برای رونق تولید محصولات صنایع دستی است، افزود: برند یا نشان تجاری یک نماد یا ویژگی مشخصی است که نشان دهنده اصالت و کیفیت خاص آن کالا است.

وی با بیان اینکه امروزه در عرصه رقابت بین‌المللی مفهوم برندسازی در حوزه صادرات کالاها و خدمات نقش برجسته‌ای ایفا می‌کند، اظهار کرد: هدف از برگزاری این کارگاه کمک به بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی این استان است که در سال‌های گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی تجاری‌سازی و برندسازی برای اولین مرتبه و با حضور مدرسان دانشکده هنر و معماری در استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شیوع کرونا این کارگاه با حضور 40 هنرمند و فعال صنایع دستی و با حفظ موازین بهداشتی برپا می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان با بیان اینکه طی سال گذشته کارگاه بسته‌بندی تولیدات صنایع دستی در کرمان برگزار شد، خاطرنشان کرد: این کارگاه 30 تا 40 درصد هنرمندان و فعالان صنایع دستی را برآن داشت که با بسته‌بندی‌های جدی وارد عرصه فروش و بازاریابی شوند و امیدواریم کارگاه برندسازی و تجاری‌سازی نیز به فروش تولیدات صنایع دستی آنها کمک کند.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول