اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

فراخوان مسابقه تلویزیونی قرآنی «ترنم» از شبکه یک

گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما به منظور استعدادیابی قرآنی در زمینه تلاوت قرآن کریم ویژه نوجوانان پسر زیر 16 سال، مسابقه تلویزیونی ترنم را برگزار می کند.

فراخوان مسابقه تلویزیونی قرآنی «ترنم» از شبکه یک

به گزارش خبرگزاری فارس، فراخوان شرکت در این مسابقه این مسابقه که به زودی پخش آن آغاز خواهد شد، شروع شده است و علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه تلویزیونی، فرازهایی از تلاوت خود را با دوربین تلفن همراه تصویر برداری کرده و از طریق سایت شبکه یک سیما به نشانی www.tv1.ir و شبکه اجتماعی taranomtv1@  برای برنامه ارسال کنند.

کارشناسان «ترنم» پس از بازبینی فیلم ها، منتخبان را برای شرکت در مسابقه حضوری به استودیو دعوت خواهند کرد و در هر مسابقه 4 شرکت کننده با هم رقابت می کنند. از بین80  قاری نوجوان که تلاوت های بهتری داشته باشند، 4 نفر به مرحله نهایی می رسند.

ترنم به تهیه کنندگی «داود نجفی»، کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما است که به زودی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 17 بطور زنده با اجرای محمد خاکساری روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول