اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

اهدای ۸۰۰ جلد از تولیدات انتشارات علمی‌ و فرهنگی به دانش‌آموزان افغانستان

بیش از 800 جلد از تولیدات انتشارات علمی و فرهنگی به کودکان مهاجر افغانستانی اهدا شد.

اهدای ۸۰۰ جلد از تولیدات انتشارات علمی‌ و فرهنگی به دانش‌آموزان افغانستان

به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه هفته تامین اجتماعی و با حضور مدیر‌عامل و جمعی از مدیران موسسه انتشارات علمی و فرهنگی، ۲۰۰ بسته شامل بیش از ۸۰۰ جلد کتاب از تولیدات بخش کودک و نوجوان موسسه (پرنده آبی) به کودکان محصل افغانستانی اهدا شد.

این بسته‌ها در قالب سه گروه سنی الف، ب، ج و د و توسط کارمندان موسسه انتشارات علمی و فرهنگی بسته بندی شده بود که عصر روز یکشنبه با حضور نادره رضایی مدیرعامل موسسه در محل مدرسه فرهنگ که ویژه تحصیل کودکان افغانستانی و مهاجر در ایران است به آنها اهدا شد.

از جمله کتاب‌های اهدا شده در این بسته‌ها می‌توان به کتاب‌های «داستان‌های منتخب»، «داستان‌های ایران باستان»، «مجموعه ۱۰ جلدی مگسک‌ها»، « من بهترین بچه خرس دنیا نیستم، «ماه گفت قلپ قلپ»، «وقتی که برکه دلش گرفت»، «خاطرات گربه قاتل»، «پسر ماجراجو»، «کابوس پشت پنجره» و.... اشاره کرد.

انتشارات علمی و فرهنگی این اقدام را در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود و نیز ایجاد پل ارتباطی فرهنگی میان دو کشور ایران و افغانستان و نزدیک‌تر شدن و تقویت مناسبات فرهنگی میان دو ملت و فرهنگ ایرانی و افغانستانی انجام داده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول