اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

انتصاب معاونت بازاریابی و فروش بیمه البرز

مدیرعامل شرکت بیمه البرز طی حکمی غلامحسین آقاخانی، مدیر توسعه بازار و امور مشتریان این شرکت را به عنوان معاونت بازاریابی و فروش منصوب کرد.

انتصاب معاونت بازاریابی و فروش بیمه البرز

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، در حکم انتصاب معاونت جدید بازاریابی و فروش این شرکت، محسن پورکیانی تاکید کرده است: انتظار دارم با تکیه بر اصول راهبردی،‌ سیاست‌ها و استراتژی‌های ابلاغ شده بیمه البرز، اقدامات لازم به منظور حفظ و افزایش سهم شرکت از بازار،‌ افزایش و توزیع متوازن  پورتفوی شرکت، افزایش توان رقابتی، ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش و ساماندهی و ایجاد سازمان فروش بیمه‌های عمررا به عمل آورید.

این گزارش حاکی است، غلامحسین آقاخانی که دانش‌آموخته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد و مدیریت دولتی در مقطع دکترا است، ‌فعالیت خود را  از سال 1377 در شرکت بیمه البرز آغاز کرد و سمت‌هایی از جمله معاون مدیر بیمه‌های اشخاص،‌ مدیر امور بیمه‌گزاران و مدیر توسعه بازار و امور مشتریان را در این شرکت عهده دار بود و طی سال‌های فعالیتش در بیمه البرز اقدامات شاخصی همچون تدوین و تنظیم دستورالعمل جامع صدور و پرداخت خسارت بیمه‌های اشخاص و تهیه فایل محاسباتی برای محاسبه حق بیمه های عمر و حوادث را را انجام داده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول