اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

مشاور در امور رسانه، روابط عمومی و تبلیغات معاونت توسعه روستایی رئیس‌جمهور منصوب شد

حمیدرضا گل محمدی به‌عنوان «مشاور در امور رسانه، روابط عمومی و تبلیغات» معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری شد.

مشاور در امور رسانه، روابط عمومی و تبلیغات  معاونت توسعه روستایی رئیس‌جمهور منصوب شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با حکم محمّد امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، حمیدرضا گل محمدی به سمت «مشاور در امور رسانه، روابط عمومی و تبلیغات» منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور در امور رسانه، روابط عمومی و تبلیغات» منصوب می شوید.

امید است با توجه به نقش و اهمیت جایگاه خطیر رسانه و روابط عمومی در پیشبرد اهداف معاونت، با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و امکانات موجود و همکاری و تعامل سازنده با رسانه ها و دستگاههای ذیربط، نسبت به برنامه ریزی در راستای توسعه ابزارهای ارتباطی و اطلاع رسانی به منظور بسترسازی خدمات هرچه مطلوبتر به روستائیان عزیز و مناطق محروم کشور اقدامات شایسته به عمل آورید».

حمیدرضا گل محمدی دانشجوی دکتری علوم سیاسی گرایش سیاست گذاری عمومی و مولف دو کتاب و چندین مقاله و یادداشت در حوزه های سیاسی و فرهنگی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول