اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دشمن به دنبال به انزوا کشاندن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران لرستان گفت: با توجه به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، دشمنان دین مبین اسلام، ترفندها و شیوه‌های مختلفی را برای به انزوا کشاندن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به کار گرفته‌اند.

دشمن به دنبال به انزوا کشاندن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است

سمیه عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، ضمن گرامی‌داشت هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: با توجه به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، دشمنان دین مبین اسلام، ترفندها و شیوه‌های مختلفی را برای به انزوا کشاندن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به کار گرفته‌اند تا به سلطه و اهداف غیرالهی خود دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه همه‌جانبه دشمنان و گرفتاری نفسانی بشریت، تمامی افرادی که داعیه‌دار حفظ ارزش‌های اسلامی ایرانی هستند باید در مقابل این هجمه‌ها با جهادی اکبر وارد میدان شده، تا در سایه‌سار رعایت زیست عفیفانه، شاهد استحکام خانواده و تربیت نسل توحیدی باشیم.

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه در سبک زندگی اسلامی، زیست عفیفانه و مومنانه مورد تاکید است، افزود: توجه به فریضه عفاف و پاکدامنی مختص یک روز و یا یک هفته خاص نیست، بلکه این فریضه باید در همه اوقات و در فضاهای مختلف حقیقی و مجازی رعایت گردد.

عزیزی بیان داشت: همگام با دستگاه‌های ذی‌ربط، حوزه‌های علمیه خواهران به دلیل تاثیرگذاری فرهنگی و تربیتی نسبت به پاسداری از فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج و تبلیغ زندگی مومنانه، پاکدامنی، حیا و تربیت نسل توحیدی و انقلابی در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، حضور مجدانه‌ای در میدان عمل دارد.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های هفته حجاب و عفاف حوزه‌های علمیه خواهران استان لرستان، گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی و اعزام استاد به بسیج جامعه زنان جهت برگزاری کارگاه آموزشی حجاب و عفاف از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران لرستان، تشکیل حلقه‌های معرفتی توسط مبلغین و طلاب، همکاری حوزه با بسیج و سپاه جهت برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، تهیه چادر و ملزومات حجاب برای طلاب و غیرطلاب با قیمت تولیدی جهت تشویق و ترغیب به امر حجاب و تهیه بروشور و نصب عکس نوشته حجاب و تصویر احادیث در پاساژها و فروشگاه‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های هفته حجاب و عفاف عنوان کرد.

عزیزی همچنین از برگزاری مسابقه مجازی کتاب شهید مطهری (ره) و  مسابقه طراحی پوستر حجاب همراه با اهداء جوایز در این هفته خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول