اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

قرعه کشی فروش مشارکتی ایران خودرو برگزار شد/ثبت نام 80 هزار نفر برای خرید محصول جدید

مراسم قرعه کشی طرح مشارکت در تولید ایران خودرو امروز برگزار شد. در این طرح 680 هزار نفر ثبت نام کردند که در نهایت 50 هزار موفق به خرید خودرو می شوند.

قرعه کشی فروش مشارکتی ایران خودرو برگزار شد/ثبت نام 80 هزار نفر برای خرید محصول جدید

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه کشی تولید مشارکتی در تولید 10 محصول ایران خودرو صبح امروز با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن اجتماعات ساپکو برگزار شد. در این طرح، 10 محصول ایران خودرو شامل محصول جدید پروژه K132 دستی و اتوماتیک،  دنا معمولی و پلاس اتوماتیک، پژو 206 تیپ 2، سمند ال‌ایکس بنزینی، سمند سورن ای ال ایکس، پژو207 دستی، پژو پارس LX و رانا پلاس عرضه شدند.

برندگان قرعه کشی طرح تولید مشارکتی ایران خودرو تا پنج شنبه هفته جاری یعنی 26 تیرماه مهلت دارند وجه علی الحساب اعلام شده را واریز کنند، در غیر این صورت افراد رزرو جایگزین آنها خواهند شد. مدت زمان تعیین شده برای تحویل این خودروها 13 تا 24 ماه است و اسامی برندگان تا عصر امروز در سایت فروش محصولات ایران خودرو اعلام خواهد شد.

بابک رحمانی، معاون مدیرعامل ایران خودرو در امور بازاریابی و فروش در مراسم امروز با بیان اینکه در طرح تولید مشارکتی ایران خودرو حدود 680 هزار نفر ثبت نام اولیه انجام دادند، اظهار داشت: با توجه به بالا بودن تعداد متقاضیان نسبت به ظرفیت، نفرات نهایی از طریق قرعه کشی تعیین شدند که در نهایت 50 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به آنها عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: به اندازه 20 درصد برندگان این طرح نیز به عنوان افراد رزرو مشخص شده اند که جایگزین انصرافی ها خواهند شد.

به گفته رحمانی، حدود 80 هزار نفر برای خرید محصول پروژه K132 ثبت نام کرده اند در حالی که ظرفیت عرضه این خودرو 16 هزار دستگاه است. در عین حال ظرفیت تحویل سایر خودروها نیز 34 هزار دستگاه تعیین شده است که بر مبنای قیمت روز به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه از شهریور سال قبل حدود 200 هزار دستگاه خودرو تعهد معوق داشتیم، افزود: در حال حاضر این عدد به 50 هزار دستگاه رسیدهو در واقع شاخص معوقات ما در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 70 درصد بهبود داشته است.

وی همچنین از تحویل همه خودروهای عرضه شده در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: همه تعهدات این گروه خودروسازی تا پایان شهریور ماه به روز می شود.

به گزارش فارس، در طرح مشارکت در تولید ایران خودرو سود مشارکت برای محصول پروژه K132 معادل 6 تا 9 درصد و برای بقیه خودروها 6 تا 6.5 درصد تعیین شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول