اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر نیازمند کمک وزارت بهداشت

استاندار بوشهر گفت: تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر از واجبات حوزه درمان استان بوشهر بوده و تکمیل آن نیازمند کمک ویژه وزارت بهداشت است.

تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر نیازمند کمک وزارت بهداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست ستاد استانی این مقابله با کرونا در بوشهر با قدردانی از کادر درمان و همراهی مردم برای مقابله با کرونا اظهار داشت: نسخه توصیه شده وزارت بهداشت مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک بهترین راه مقابله با کرونا است و این توصیه‌های منجر به کاهش میزان ابتلا و فوتی ها در استان می شود.

استاندار بوشهر گفت: در استان اقدامات مطلوبی برای مقابله با کرونا انجام شد که می‌توان به پویش فعالان اقتصادی، تعطیلی بازارها به صورت خودجوش در فاز نخست شیوع کرونا، پویش های فرهنگی مختلف از جمله با ماسک لبخند بزن بوشهر، نذر ماسک و همراهی خوب مردم و تلاش شبانه روزی کادر درمان اشاره کرد.

وی بیان داشت: از وزیر و معاونان وزیر بهداشت انتظار داریم حمایت مالی لازم برای تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر را انجام دهند تا ان‌شاالله در مهرماه امسال شاهد تکمیل این پروژه مهم باشیم.

گراوند گفت: تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر از واجبات حوزه درمان استان بوشهر بوده و تکمیل آن نیازمند کمک ویژه وزارت بهداشت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول