اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف بیش از ۱.۴ تن مواد مخدر پس از ۳ ساعت درگیری مسلحانه

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک تن و ۴۹۱ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان پس از سه ساعت درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد.

کشف بیش از ۱.۴ تن مواد مخدر پس از ۳ ساعت درگیری مسلحانه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان سرنخ‌هایی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر توسط اعضای یک باند مسلح از شرق به مناطق مرکزی و پایتخت کشور به دست آمد.

 وی افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی گسترده و شبانه‌روزی بر روی فعالیت‌های اعضای این باند مشخص شد، این انتقال در قالب یک کاروان و با اسکورت چند خودرو مسلح انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: در همین راستا و پس از برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد کارشناسی و بررسی تمامی جوانب امر، هماهنگی‌های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات منسجم و مقتدرانه نیز به عمل آمد.

 به گفته حسنی، با آغاز عملیات و هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، زانتیای حامل بار در محور خاش- ایرانشهر شناسایی و دستور ایست پلیس به خودرو موردنظر صادر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از فرار راننده زانتیا از صحنه و اجرای طرح مهار و تعقیب و گریز خبر داد و افزود: خودرو پس از طی مسافتی متوقف شد که در همین بین سرنشینان آن به سوی مأموران پلیس تیراندازی می‌کنند و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر آغاز می‌شود.

حسنی گفت: آتش پرحجم مأموران پلیس در این درگیری سه ساعته، سوداگران مرگ را مجبور به آتش زدن خودرو و فرار از صحنه عملیات می‌کند.

وی از مهار آتش توسط مأموران پلیس و کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم سوخته تریاک و ۹۱ و نیم کیلوگرم تریاک از خودرو خبر داد و گفت: در این عملیات یکی از قاچاقچیان نیز در صحنه درگیری دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اشراف اطلاعاتی کامل و مطلوب بر تحرکات و اقدامات قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر تصریح کرد: هماهنگی درون‌سازمانی بین بخش‌های مختلف ناجا در مقابله و مبارزه مؤثر و همه‌جانبه با سوداگران مرگ در اوج خود قرار دارد.

حسنی به عموم مردم اطمینان خاطر داد که مأموران جان بر کف ناجا از هیچ تلاش و کوششی برای برقراری امنیت و آرامش هم‌وطنان خود دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول